بهار 1391 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
بررسی اثر بخشی روش های نوروسایکولوژیک و تعلیم محتوا در اصلاح اختلال ریاضی
نویسنده : امانی، ملاحت ؛ ربرهمند، اوشا ؛ نریمانی، محمد ؛
(16 صفحه - از 6 تا 21 )
کلیدواژه ها: اختلال ریاضی روش نوروسایکولوژی تعلیم محتوا
-
پیش بینی کننده های جمعیت شناختی اختلالات یادگیری در دانش آموزان مقطع ابتدایی استان گلستان
نویسنده : رحیمیان بوگر، اسحق ؛
(21 صفحه - از 22 تا 42 )
کلیدواژه ها: اختلالات یادگیری وضعیت اجتماعی اقتصادی استان گلستان دانش آموزان ابتدایی
-
مقایسه ی سازگاری اجتماعی، هیجانی، تحصیلی و یادگیری خودتنظیمی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری
نویسنده : زاهد، عادل ؛ رجبی، سعید ؛ امیدی، مسعود ؛
(20 صفحه - از 43 تا 62 )
کلیدواژه ها: سازگاری اجتماعی یادگیری خودتنظیمی سازگاری تحصیلی سازگاری هیجانی دانش آموز و ناتوان یادگیری
-
شیوع ناتوانی های یادگیری در دانش آموزان پایه ی اول و دوم ابتدایی استان چهار محال و بختیاری
نویسنده : شریفی، علی اکبر ؛ داوری، رقیه ؛
(14 صفحه - از 63 تا 76 )
کلیدواژه ها: اختلال یادگیری ناتوانی های یادگیری دانش آموزان ابتدایی
-
تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی فعال تفکر مدارانه و خود نظارتی بر درک مطلب دانش آموزان با مشکلات خواندن
نویسنده : غباری بناب، باقر ؛ افروز، غلام علی ؛ حسن زاده، سعید ؛ بخشی، جعفر ؛ پیرزادی، حجت ؛
(21 صفحه - از 77 تا 97 )
کلیدواژه ها: راهبردهای فراشناختی مشکلات SQP4R خود نظارتی فعال تفکر مدارانه درک مطلب خواندن
-
اثر بخشی نرم افزار پیشبرد شناختی بر کارکردهای اجرایی، بازداری پاسخ و حافظه کاری کودکان دچار نارساخوانی و نقص توجه / بیش فعالی
نویسنده : قمری گیوی، حسین ؛ نریمانی، محمد ؛ محمودی، هیوا ؛
(18 صفحه - از 98 تا 115 )
کلیدواژه ها: نارساخوانی کارکردهای اجرایی نقص توجه حافظه کاری بیش فعالی بازداری پاسخ
-
بررسی مقدماتی الگوی ترسیم ساعت در کودکان با و بدون نارساخوانی تحولی
نویسنده : گنجی، کامران ؛ ذبیحی، رزیتا ؛ خدابخش، روشنک ؛
(24 صفحه - از 116 تا 139 )
کلیدواژه ها: کارکردهای اجرایی نارساخوانی تحولی روان شناختی آزمون ترسیم ساعت ارزیابی عصب