بهار 1395 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
مقایسهی یادگیری عاطفی و انگیزش معطوف به خطا در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری
نویسنده : بشرپور، سجاد ؛ نوری، حیدر ؛ عطادخت، اکبر ؛ نریمانی، محمد ؛
(21 صفحه - از 7 تا 27 )
کلیدواژه ها: ناتوانی یادگیری یادگیری عاطفی انگیزش معطوف به خطا
-
مداخله ای در کارکردهای شناختی و هیجانی دانشآموزان نارساخوان: اثربخشی و کارآمدی آموزش مهارتهای شناختی- هیجانی
نویسنده : پیرانی، ذبیح ؛
(26 صفحه - از 28 تا 53 )
کلیدواژه ها: اضطراب مهارتهای اجتماعی نارساخوان مهارتهای شناختی- هیجانی اختلال ارتباطی
-
اثر بخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری در بهبود عملکرد ریاضیات و خواندن دانشآموزان دارای حساب نارسایی و نارسا خوانی
نویسنده : رضایی شریف، علی ؛ حاجلو، نادر ؛ حق گوی، توحید ؛ مرادی، مسعود ؛
(17 صفحه - از 54 تا 70 )
کلیدواژه ها: نارسا خوانی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری حسابنارسایی
-
اثربخشی آموزش به روش خودآموزی کلامی بر بهبود پردازش هیجانی و مهارت اجتماعی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص
نویسنده : صبحی قراملکی، ناصر ؛
(18 صفحه - از 71 تا 88 )
کلیدواژه ها: مهارت اجتماعی پردازش هیجانی اختلال یادگیری خاص خود آموزی کلامی
-
اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارتهای اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری
نویسنده : علیزاده فرد، سوسن ؛ محتشمی، طیبه ؛ تدریس تبریزی، معصومه ؛
(19 صفحه - از 89 تا 107 )
کلیدواژه ها: ناتوانی یادگیری مهارتهای اجتماعی استرس والدگری برنامهی آموزش والدین
-
اثربخشی تقویت حافظهی فعال با استفاده از رایانه بر عملکرد خواندن و درک مطلب دانشآموزان نارساخوان
نویسنده : معظمی گودرزی، سعیده ؛ فرخی، نور علی ؛ گودرزی، کورش ؛ نظری، ملیکا ؛
(14 صفحه - از 108 تا 121 )
کلیدواژه ها: حافظه فعال مشکلات یادگیری عملکردخواندن نارسا خوان
-
مقایسهی اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانشآموزان پایهی سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته
نویسنده : حسن نیا، علی ؛ نجفی، محمود ؛ محمدرضایی، علی ؛
(23 صفحه - از 122 تا 144 )
کلیدواژه ها: روش آموزش چند حسی فرنالد تدابیر یادیارها اختلال دیکته نویسی
-
بررسی تأثیر آموزش چندرسانهای سبک تبیین بر درماندگی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری
نویسنده : عمادی، سید رسول ؛ مظفری مکی آبادی، منصوره ؛
(17 صفحه - از 145 تا 161 )
کلیدواژه ها: ناتوانی یادگیری سازگاری اجتماعی چندرسانهای آموزشی درماندگی آموخته شده