زمستان 1391 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
مقایسه ناگویی خلقی و کنترل عواطف در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری
نویسنده : بگیان کوله مرز، محمدجواد ؛ درتاج، فریبرز ؛ محمدامینی، مهدی ؛
(19 صفحه - از 6 تا 24 )
کلیدواژه ها: ناتوانی یادگیری ناگویی خلقی کنترل عواطف
-
تأثیر آموزش حرکات درشت و ظریف بر کاهش علائم نارساخوانی
نویسنده : بهمرد، فرشاد ؛ استکی، مهناز ؛ عشایری، حسن ؛ اسدپور، حاتم ؛
(15 صفحه - از 25 تا 39 )
کلیدواژه ها: نارساخوانی حرکات درشت حرکات ظریف
-
اثر آموزش فراشناختی حل مسئله بر ناتوانی یادگیری ریاضی
نویسنده : زارع، حسین ؛ احمدی ازغندی، علی ؛ نوفرستی، اعظم ؛ حسینایی، علی ؛
(19 صفحه - از 40 تا 58 )
کلیدواژه ها: ناتوانی یادگیری آموزش فراشناختی حل مسئله ی ریاضی
-
کاربرد چهارمین ویرایش آزمون هوشی و کسلر کودکان در تشخیص اختلال زبان نوشتاری و ریاضی
نویسنده : شریفی، طیبه ؛ ربیعی، محمد ؛
(17 صفحه - از 59 تا 75 )
کلیدواژه ها: اختلال یادگیری اختلال ریاضی 4 آزمون هوشی وکسلر اختلال زبان نوشتاری
-
مقایسه ی اثر بخشی سه شیوه ی آموزش مستقیم، آموزش به کمک کامپیوتر و ترکیبی بر کاهش مشکلات دانش آموزان دارای اختلال ریاضی
نویسنده : معتمدی، عبدالله ؛ برقی ایرانی، زیبا ؛ کریمی، بهروز ؛
(25 صفحه - از 76 تا 100 )
کلیدواژه ها: آموزش به کمک کامپیوتر اختلال ریاضی آموزش مستقیم آموزش ترکیبی
-
اثر بخشی آموزش کنترل تکانه بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی
نویسنده : نریمانی، محمد ؛
(22 صفحه - از 101 تا 122 )
کلیدواژه ها: کنترل تکانه اختلال ریاضی حواس پرتی پردازش هیجانی تکانشوری
-
اثر بخشی نوروفیدبک بر اختلال یادگیری همراه با اختلال نقص توجه / بیش فعالی
نویسنده : نوری زاده، نرگس ؛ میکاییلی منیع، فرزانه ؛ رستمی، رضا ؛ صادقی، وحید ؛
(21 صفحه - از 123 تا 143 )
کلیدواژه ها: اختلال یادگیری نوروفیدبک بیش فعالی اختلال نقص توجه