تابستان 1395 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
اثربخشی تکنیک های بازی درمانی گروهی بر اضطراب حالت، احساسات مثبت و سطح سازگاری عمومی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص
نویسنده : حشمتی، رسول ؛ اصل اناری، روح اله ؛ شکراللهی، رقیه ؛
(18 صفحه - از 7 تا 24 )
کلیدواژه ها: ناتوانی یادگیری سازگاری عمومی اضطراب حالتی احساسات مثبت بازی درمانی گروهی
-
مقایسه ی استرس والدگری، شادکامی و انعطاف پذیری شناختی مادران دارای فرزند کم توان ذهنی و ناتوان یادگیری
نویسنده : شیخ الاسلامی، علی ؛ محمدی، نسیم ؛ سید اسماعیلی قمی، نسترن ؛
(18 صفحه - از 25 تا 42 )
کلیدواژه ها: ناتوانی یادگیری شادکامی کم توان ذهنی استرس والدگری انعطاف پذیری شناختی
-
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر خودپنداره و حساسیت اضطرابی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی های یادگیری
نویسنده : فرهنگی، عبدالحسن ؛ عبدالعلیان، مریم ؛
(16 صفحه - از 43 تا 58 )
کلیدواژه ها: خودپنداره دانش آموزان حساسیت اضطرابی ناتوانی های یادگیری مهارت های اجتماعی
-
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی - هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان و مهارت های اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص
نویسنده : صدری دمیرچی، اسماعیل ؛ اسماعیلی قاضی ولوئی، فریبا ؛
(28 صفحه - از 59 تا 86 )
کلیدواژه ها: تنظیم شناختی هیجانی اختلال یادگیری خاص مهارت های اجتماعی هیجانی
-
مقایسه ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در دانش آموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارساحساب و عادی
نویسنده : نریمانی، محمد ؛ خشنودنیای چماچائی، بهنام ؛ زاهد، عادل ؛ ابوالقاسمی، عباس ؛
(21 صفحه - از 87 تا 107 )
کلیدواژه ها: نارساخوان باورهای انگیزشی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی نارسا نویس نارسا حساب
-
اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص
نویسنده : نصرتی، فاطمه ؛ غباری بناب، باقر ؛ وکیلی نژاد، مریم ؛ کشاورزافشار، حسین ؛
(15 صفحه - از 108 تا 122 )
کلیدواژه ها: اختلال ریاضی آموزش مستقیم دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص
-
مقایسه ی اثربخشی آموزش به روش چند حسی و ادراکی - حرکتی در بهبود مهارت خواندن دانش آموزان نارساخوان
نویسنده : نصری، صادق ؛ کریمی لیچاهی، رقیه ؛
(18 صفحه - از 123 تا 140 )
کلیدواژه ها: نارساخوانی مهارت خواندن حرکتی روش چند حسی روش ادراکی