بهار 1392 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
مقایسه ی حافظه ی فعال بین دانش آموزان نارساخوان و دانش آموزان عادی
نویسنده : شریفی، علی اکبر ؛ زارع، حسین ؛ حیدری، میترا ؛
(12 صفحه - از 6 تا 17 )
کلیدواژه ها: ناتوانی های یادگیری اختلال خواندن حافظه ی فعال
-
مقایسه ی وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری
نویسنده : رستم اوغلی، زهرا ؛ خشنودنیای چماچایی، بهنام ؛
(20 صفحه - از 18 تا 37 )
کلیدواژه ها: ناتوانی یادگیری فرسودگی تحصیلی وجدان تحصیلی
-
تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر سرعت، دقت و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان
نویسنده : عباسی، زینب ؛ زکی یی، علی ؛ کرمی، جهانگیر ؛
(16 صفحه - از 38 تا 53 )
کلیدواژه ها: درک مطلب دقت سرعت آگاهی واج شناختی نارساخوان
-
مقایسه ی تنظیم هیجان و مکانیسم های دفاعی در مادران دارای دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری
نویسنده : گنجی، مسعود ؛ محمدی، جواد ؛ تبریزیان، شروین ؛
(19 صفحه - از 54 تا 72 )
کلیدواژه ها: ناتوانی یادگیری تنظیم هیجان مکانیسم های دفاعی
-
مقایسه بی حوصلگی در افراد مبتلا به اختلال ریاضی، اختلال نقص توجه / بیش فعالی و افراد عادی
نویسنده : موحدی، یزدان ؛ علیزاده گورادل، جابر ؛ محمود علیلو، مجید ؛
(19 صفحه - از 73 تا 91 )
کلیدواژه ها: بیش فعالی اختلال ریاضی اختلال نقص توجه بی حوصلگی
-
اثر بخشی توان بخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی - حافظه ی کاری و توجه - و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی
نویسنده : نریمانی، محمد ؛ سلیمانی، اسماعیل ؛
(26 صفحه - از 92 تا 117 )
کلیدواژه ها: پیشرفت تحصیلی کارکردهای اجرایی اختلال یادگیری ریاضی
-
مقایسه ی ادراک دیداری - حرکتی کودکان دارای اختلال یادگیری و عادی در آزمون بندر گشتالت
نویسنده : نظری، سمیه ؛ سیاحی، حیدر ؛ افروز، غلام علی ؛
(21 صفحه - از 118 تا 138 )
کلیدواژه ها: اختلال یادگیری حرکتی ادراک دیداری تست بندر گشتالت