زمستان 1392، دوره ی سوم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
اثربخشی کاربرد یادیارها در آموزش املا به کودکان دارای اختلال یادگیری املا
نویسنده : بیگدلی، ایمان الله ؛ نجفی، محمود ؛ عبدل حسین زاده، عباس ؛
(15 صفحه - از 6 تا 20 )
کلیدواژه ها: آموزش املا ياديارها اختلال هاي يادگيري
-
مقایسه ی ادراک خود و مشکلات خواب در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی / کاستی توجه، اختلال یادگیری و دانش آموزان عادی
نویسنده : رستم اوغلی، زهرا ؛ جانی، ستاره ؛ پوراسمعلی، اصغر ؛ صالحی، مجتبی ؛
(21 صفحه - از 21 تا 41 )
کلیدواژه ها: اختلالات يادگيري بيش فعالي كاستي توجه ادراك خود مشكلات خواب
-
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی - آموزشی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان نارساخوان
نویسنده : سیادتیان، سید حسین ؛ قمرانی، امیر ؛
(21 صفحه - از 42 تا 62 )
کلیدواژه ها: دانش آموزان نارساخوان ﻋﻤﻠﻜﺮد ﺗﺤﺼـﻴﻠﻲ فراتحليل مداخلات روان شناختي
-
اثربخشی برنامه ی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر خود پنداره ی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی
نویسنده : عباسیان، راضیه ؛ عابدی، احمد ؛ نصرآزادانی، سحر ؛ سیفی، زهرا ؛
(15 صفحه - از 63 تا 77 )
کلیدواژه ها: خود پنداره برنامه ي فراشناخت پانورا و فيليپو اختلال يادگيري رياضي
-
مقایسه ی نارسایی هیجانی، باورهای خودکارآمدی و عزت نفس در میان دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری
نویسنده : نریمانی، محمد ؛ وحیدی، زهره ؛
(14 صفحه - از 78 تا 91 )
کلیدواژه ها: عزت نفس نارسايي هيجاني باورهاي خودكارآمدي ناتواني يادگيري
-
تأثیر آموزش حل مسئله ی اجتماعی در ارتقای بهزیستی روان شناختی و تاب آوری کودکان دارای اختلال یادگیری
نویسنده : عطادخت، اکبر ؛ نوروزی، حمید ؛ غفاری، عذرا ؛
(17 صفحه - از 92 تا 108 )
کلیدواژه ها: تاب آوري اختلال يادگيري بهزيستي روان شناختي مهارت حل مسئله ي اجتماعي
-
مقایسه ی انواع خطاهای ادراکی در کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری
نویسنده : نوره درویش علی، آرام ؛ احدی، بتول ؛ ابوالقاسمی، عباس ؛ باقریان سرارودی، رضا ؛
(16 صفحه - از 109 تا 124 )
کلیدواژه ها: ﻧﺎرﺳﺎﺧﻮاﻧﻲ خطاهاي ادراكي ناتواني هاي يادگيري نارسانويسي نارسايي در حساب