-
1.
نویسنده : سعیدنیا، حمید رضا ؛ نزاکتی، حسین ؛ اشعری، رامین ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1388، سال اول - شماره 1 (19 صفحه - از 127 تا 145 )
کلیدواژه ها:بازاریابی اینترنتیشبکه سراسری جهانیشرکت های ارائه کننـده خـدمات بازاریـابی
-
2.
نویسنده : نافعی، محمد ؛ سعیدنیا، دکتر حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : آندرواژ، دکتر لیلا ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (7 صفحه - از 151 تا 157 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندپاسخ مشتریبازاریابی اخلاقی رسانههای اجتماعی
-
3.
نویسنده : ابدی، مریم ؛ خورشیدی، عباس ؛ نویسنده مسئول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجله:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»زمستان 1401، شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 47 تا 72 )
کلیدواژه ها:بانک های تجاریمدیریت تجربه مشتریصنعت بانکداری موبایلی
-
4.
نویسنده : سعیدنیا، حمید رضا ؛ بنی اسدی، مهدی ؛
مجله:تدبیر»اسفند 1384 - شماره 166 (4 صفحه - از 16 تا 19 )
-
5.
نویسنده : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ شعبانی، شیوا ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : بدیع زاده، علی ؛
مجله:جامعه شناسی آموزش و پرورش»پاییز و زمستان 1399 - شماره 14 رتبه ب (وزارت علوم (13 صفحه - از 125 تا 137 )
کلیدواژه ها:دانشگاهاخلاق اجتماعیبرند سازی کارآفرینانهشرکتهای آموزشی دانش بنیاناخلاقشرکتهای آموزشی دانش بنیانبرند سازیمشتریپژوهش
-
6.
نویسنده : دهقانی زاده بغدادآبادی، لیلا ؛ سعیدنیا، حمید رضا ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:نیاز به شناختباورهای اخلاقیبدبینی شخصیتیتشویش ذهنیحمایت از برند
-
7.
نویسنده : سعیدنیا، حمید رضا ؛ صحت، سعید ؛ چرخیان، مژده ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1391 - شماره 108 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 113 تا 138 )
کلیدواژه ها:بیمه مسئولیترفتار تغییر برندخصوصیات شخصیت مصرف کنندهروابط درک شدهضعف خدمات
-
8.
نویسنده : سعیدنیا، حمید رضا ؛ قربانی، رعنا ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1382 - شماره 71 ISC (38 صفحه - از 31 تا 68 )
کلیدواژه ها:فروش حضوریمشترییابیبرنامهریزی فروششروع مذاکرههدایت مذاکرهپاسخگویی به ابهامات و سؤالات مشترینهایی کردن فروشپیگیری عملیات فروشمشتریاطلاعاتبیمهفروشندهمذاکرهمشتریانخدمات بیمهشرکتهای بیمه
-
9.
نویسنده : سعیدنیا، حمید رضا ؛ بنی اسدی، مهدی ؛
مجله:تدبیر»دی 1385 - شماره 176 (5 صفحه - از 69 تا 73 )
کلیدواژه ها:قیمتقیمتگذاریبازارصنعتیمحصولاطلاعاتاستراتژی قیمتگذاریمدیران
-
10.
نویسنده : سعیدنیا، حمید رضا ؛ فیروزیان، مریم ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار و تابستان 1386، سال دوم - پیش شماره 2 (19 صفحه - از 65 تا 83 )