-
1.
نویسنده : دهقان، نبی اله ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نعمتی زاد، سمانه ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1393، دوره چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 79 تا 96 )
کلیدواژه ها:قصد خرید: ارزش ویژه مشتریارزش ویژه برآوردیارزش ویژه برندارزش ویژه ارتباطارزش ویژهمحرکهای ارزش ویژه مشتریمدلقصد خرید مشتری
-
2.
نویسنده : کهیاری حقیقت، امین ؛ فیض، داود ؛ آذر، عادل ؛ زارعی، عظیم ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 134 تا 145 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندعملکرد برندمسئولیت اجتماعی شرکت
-
3.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سلیمانزاده، امید ؛ شاهمیرزایی، وحیدرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1396 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:ارزشکیفیت خدماتوفاداری به برندارزش ویژه برندتطابق هویت مشتری با برندهتلارزش ویژهمیهمان
-
4.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سیدمطهری، مهدی ؛ کجوری، حمیدرضا ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار 1391 - شماره 105 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 75 تا 100 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برند
-
5.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سلیمان زاده، امید ؛ شاه میرزایی، وحیدرضا ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 127 تا 140 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندوفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیک