-
1.
نویسنده : گلشاهی، بهنام ؛ رستگار، عباسعلی ؛ فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛
مجله:اندیشه های نوین تربیتی»بهار 1398، دوره پانزدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 135 تا 159 )
کلیدواژه ها:بنیاد ملی نخبگانبهینهسازی استعدادمعماری استعداداجتماع نخبگانیالگوریتم ترکیبی SSM و CM
-
2.
نویسنده : باقری، ابراهیم ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1398 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 233 تا 253 )
کلیدواژه ها:مدلگردشگری قومینظریه داده
-
3.
نویسنده : کلوشانی، معین ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ زارعی، عظیم ؛ نویسنده مسئول : فیض، داود ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 120 تا 148 )
کلیدواژه ها:همراستایینگاشتشناختیابزارهای بازاریابی رسانههای اجتماعیشرکتهای استارتآپروششناسی سیستم نرمبازاریابی رسانههای اجتماعیبازاریابی
-
4.
نویسنده : فیض، داود ؛ موتمنی، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ زارعی، عظیم ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 13 تا 29 )
کلیدواژه ها:نوآوری بازاریابیرقابت پذیری برندفرصت طلبی فناورانهبرنامه راهبردی صنعت غذایی
-
5.
نویسنده : طاهری، غزاله ؛ فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : زارعی، عظیم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 153 تا 183 )
کلیدواژه ها:تعامل مشتری با برندفرآیند تجربه مشتری- برندهمتخریبی ارزش برندمشتریمشتریانتعاملاتکدتجربه مشتریفرآیندپلتفرم
-
6.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ اصغری نجیب، مریم ؛ نویسنده مسئول : علی پور، سیما ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 183 تا 206 )
کلیدواژه ها:پلتفرمکسبوکار B2Bبینالمللیسازیدیجیتالاطلاعاتکاربربازارکدشبکه
-
7.
نویسنده : زنگیان، سمیه ؛ فیض، داود ؛ زارعی، عظیم اله ؛ نویسنده مسئول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1401، سال چهاردهم - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 320 تا 353 )
کلیدواژه ها:رایانش ابریاستراتژی دیجیتالاستراتژی ورود به بازارهای بین المللاستراتژی کسبوکار دیجیتال
-
8.
نویسنده : رستمی، محمدرضا ؛ فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ رستگار، عباسعلی ؛ ملکی مینباش رزگاه، مرتضی ؛
مجله:مدیریت اسلامی»تابستان 1397 - شماره 103 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 11 تا 40 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیبرندسازی اسلامیتقاضای بازارهای اسلامیوسعت کاربرد برند اسلامی
-
9.
نویسنده : فیض، داوود ؛ علی پور، سیما ؛ اصغری نجیب، مریم ؛ زارعی، عظیم ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 47 تا 64 )
کلیدواژه ها:تحلیل تمهکرشدپلتفرم باسلامبحران ویروس کووید 19
-
10.
نویسنده مسئول : زارعی، عظیم ؛ نویسنده : سیاه سرانی کجوری، محمد علی ؛
مجله:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»پاییز 1396 - شماره 7 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 147 تا 172 )
کلیدواژه ها:خوشهبندیدرخت تصمیممحصولات ارگانیکمشتریان سالمندقواعد اگر-آنگاه