-
1.
نویسنده : مشبکی، اصغر ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛ عیدی، فاطمه ؛ مرادی، امید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 21 تا 38 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاعتبارسنجی توزیعکنندهمشتریان خرده فروشصنعت استیلتوزیعتوزیع
-
2.
نویسنده : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنانیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ احمدی، پرویز ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»زمستان 1395 - شماره 88 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (23 صفحه - از 125 تا 147 )
کلیدواژه ها:بازاریابینگرشرفتار مصرفکنندهوفاداریتبلیغات تلویزیونیتبلیغاتتجاری
-
3.
نویسنده : احمدی، پرویز ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1393 - شماره 71 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (30 صفحه - از 65 تا 94 )
کلیدواژه ها:صنعت مواد غذاییوفاداری به برندارزش ویژه برندهویت برند
-
4.
نویسنده : رحیمی، فرج الله ؛ زراءنژاد، منصور ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1391، سال چهارم - شماره 8 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (28 صفحه - از 13 تا 40 )
کلیدواژه ها:عملکرد کسب وکارفرهنگ سازمانيخلق دانش سازمانيتبديل دانششرکت ملي حفاري ايران شبکه ي اجتماعيحمايت خانوادگيديده بان جهاني کارآفرينيدانشفرهنگفرایند خلق دانشخلق دانشکارکنانپارسونز
-
5.
نویسنده : خدادادحسینی، حمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 28 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 33 تا 54 )
کلیدواژه ها:فوتبالارزش ویژۀ برندباورهای شکلدهندۀ نگرش به تبلیغات فوتبالینگرش نسبت به تبلیغاتتبلیغاتورزشتبلیغات از طریق ورزشاطلاعات محصولارزش
-
6.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1391 - شماره 5 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 87 تا 106 )
کلیدواژه ها:رضایتصنعت لبنیاتوفاداری به برندهویت برنداعتماد برند
-
7.
نویسنده : کردنائیج، اسد الله ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛ علی پور، مهدی ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان 1392، دوره یازدهم - شماره 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 189 تا 210 )
کلیدواژه ها:آموزش و پرورشپایبندی به وظایف دینیعبادات فردی و جمعیاخلاق فردی و جمعیاخلاق تعامل با طبیعت
-
8.
نویسنده : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ احمدی، پرویز ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندوفاداری به برندترجیح برندابعاد بصری تبلیغات محیطیمجتمع تجاریتبلیغات محیطیمشتریانترجیحتایپوگرافیلوگووفاداریپژوهش