کلیدواژه نگرش نسبت به تبلیغات / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : عظیما، شیما ؛ مطیع نصرآبادی، علی ؛ سماک نژاد، نگار ؛ نویسنده مسئول : جعفری، پژمان ؛
مجله:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»بهار 1401 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم (32 صفحه - از 145 تا 176 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتقصد خریدنگرش نسبت به برندنگرش نسبت به تبلیغاتجاذبه نوستالژیکنوستالژینگرشتیزرپوستر
-
2.
نویسنده : عظیما، شیما ؛ مطیع نصرابادی، علی ؛ سماک نژاد، نگار ؛ نویسنده مسئول : جعفری، پژمان ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 140 تا 171 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتقصد خریدنگرش نسبت به برندنگرش نسبت به تبلیغاتجاذبه نوستالژیک
-
3.
نویسنده : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ کریمی میبدی، احسان ؛ بابایی میبدی، حمید ؛
مجله:رسانه های دیداری و شنیداری»تابستان 1398 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 253 تا 277 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندقصد خریدنگرش نسبت به تبلیغاتتایید کننده مشهور
-
4.
نویسنده : نایب زاده، شهناز ؛ اقبالی، اکرم ؛ رادمنش، یاسین ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1397 - شماره 38 رتبه B (دانشگاه آزاد (30 صفحه - از 7 تا 36 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندتوسعه برندنگرش نسبت به تبلیغاتتصویر ذهنی برند اصلی/ جدیدتناسب تصویر
-
5.
نویسنده : سعیدا اردکانی، سعید ؛ جهانبازی، ندا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره جدید - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 107 تا 122 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتابعاد ارزش ویژه برندنگرش نسبت به تبلیغاتترفیع های پولی و غیر پولی
-
6.
نویسنده : خدادادحسینی، حمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 33 تا 54 )
کلیدواژه ها:فوتبالارزش ویژۀ برندباورهای شکلدهندۀ نگرش به تبلیغات فوتبالینگرش نسبت به تبلیغاتتبلیغاتورزشتبلیغات از طریق ورزشاطلاعات محصولارزش
-
7.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»تابستان و پاييز 1388 - شماره 60 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 115 تا 124 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهتبلیغات اینترنتیدرگیری با محصولنگرش نسبت به تبلیغاتمحتوای تبلیغاترفتار مصرفی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- B (1 مقاله)