-
1.
نویسنده : حسینی، یعقوب ؛ یدالهی، شهربانو ؛ خسروی لقب، زهره ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 77 تا 92 )
کلیدواژه ها:سرويسهای رايانامهوفاداری الکترونيکیرضايت الکترونيکیاعتماد الکترونيکیکيفيت الکترونيکیE-loyaltyE-trustE-qualityمشتریمشتریانالکترونیکیرضایتوفاداری مشتریانوفاداریوفاداری مشتری
-
2.
نویسنده : شاهبندرزاده، حمید ؛ خسروی لقب، زهره ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 69 تا 86 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبازاریابیمصرف کنندهMarketingconsumerنگرش به تبلیغاتپژوهشپژوهش
-
3.
نویسنده مسئول : خسروی لقب، زهره ؛ نویسنده : سیاوشی، رضا ؛ بصیر، لیلا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:رفتار خرید مصرف کنندهبازاریابی دیجیتالفروشگاه اینترنتی دیجی کالامشتریمشتریان