-
1.
نویسنده : امیری عقدائی، سیدفتح اله ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ انصاری، آذرنوش ؛ العجی، حسان ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره جدید - شماره 27 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 107 تا 124 )
کلیدواژه ها:شهر قمتصویر مقصد گردشگریرضایت گردشگرتوسعه گردشگری مذهبی
-
2.
نویسنده : انصاری، آذرنوش ؛ صنایعی، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1395 - شماره 27 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (23 صفحه - از 65 تا 87 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات الکترونیکخدمات بانکداری الکترونیکمدیریت تجربه مشتریتداوم استفاده
-
3.
نویسنده : انصاری، آذرنوش ؛ کتابی، نصیر ؛ صابر، زینب ؛ تیموری، هادی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (13 صفحه - از 211 تا 223 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریتمایل مشتری به تغییر برندتنوع طلبی مشتریاندرگیری در قصد خریدمشتریرضایتوفاداریمشتریان
-
4.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ انصاری، آذرنوش ؛ شفیعی، هورناز ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره جدید - شماره 25 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (17 صفحه - از 89 تا 105 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریبانکداری الکترونیکیارزش درک شدهتمایل به استفادهکیفیت خدمات اینترنتیکیفیت سایت
-
5.
نویسنده : طوطیان اصفهانی، محمد ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 179 تا 200 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمشتری مداریبازار محوریکیفیت درک شدهمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریمشتریمحوریمشتریان
-
6.
نویسنده : حمیدی پور، شیوا ؛ شائمی، علی ؛ تیموری، هادی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (14 صفحه - از 73 تا 86 )
کلیدواژه ها:یادگیری سازمانیبازاریابی کارآفرینانهآمیخته بازاریابی کارآفرینانهکارآفرینیکارکنانبازارشرکت گاز اصفهانابعاد آمیخته بازاریابی