کلیدواژه خدمات بانکداری الکترونیک / (19 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : اعتمادی فرد، علی ؛ نویسنده : طبائیان، سید کمال ؛ خمسه، عباس ؛
مجله:مدیریت توسعه فناوری»زمستان 1401 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 10 تا 36 )
کلیدواژه ها:نوآوریتحلیل عاملی تاییدیمدلسازی ساختاری تفسیریخدمات بانکداری الکترونیکقابلیتهای پویاقابلیتشاخصفازی
-
2.
نویسنده : زارع، شبنم ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ نویسنده مسئول : عباسی، عباس ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 27 تا 54 )
کلیدواژه ها:تبلیغات خدماتقصد استفاده از خدماتخدمات بانکیبانکتبلیغاتقصد استفاده از خدمات الکترونیکخدمات بانکداری الکترونیکمشتریمشتریاناطلاعات
-
3.
بررسی تاثیر مولفههای نظریه توسعهیافته تداوم فناوری بر تمایل به استفاده مستمر از بانکداری الکترونیک
نویسنده مسئول : رنجی جفرودی، نیما ؛ نویسنده : رمضانی، علی ؛
مجله:توسعه و سرمایه»پاییز و زمستان 1401 - شماره 15 (24 صفحه - از 233 تا 256 )
کلیدواژه ها:بانکداریبانکداری الکترونیکنظریه توسعهیافته تداوم فناوریاستفاده مستمرفناوریبانکاطلاعاتمشتریکاربرمشتریانخدمات بانکداری الکترونیکرضایت
-
4.
نویسنده : غفاری آشتیانی، دکتر پیمان ؛ ایرانمنش، علی ؛
مجله:پژوهش های کاربردی مدیریت بازار»بهار 1401 - شماره 26 (23 صفحه - از 2 تا 24 )
کلیدواژه ها:اعتمادریسک ادراک شدهشایستگی ادراک شدهتبلیغات شفاهی مثبتخدمات بانکداری الکترونیک
-
5.
نویسنده : اره کش سلماسی، محمد ؛
مجله:کنکاش مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 4 (18 صفحه - از 158 تا 175 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانبانک ملیخدمات بانکداری الکترونیکفین تکبانکمشتریانفین تک هاهـافـینخدماتبـافین تک هـا
-
6.
نویسنده مسئول : بهروزی، سمانه ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 2 (12 صفحه - از 81 تا 92 )
کلیدواژه ها:قابلیت اعتمادکیفیت خدماتبانکداری الکترونیکرضایت مشتریانرضایت مشتریبانکمشتریانخدمات بانکداری الکترونیک
-
7.
نویسنده مسئول : گرامی، آمنه ؛ نویسنده : شریفی، مریم ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1400، دوره چهارم - شماره 43 (10 صفحه - از 102 تا 111 )
کلیدواژه ها:بانکداریخدماتبانکداری الکترونیکبانک ملیرضایتمندی مشتریانبانکمشتریخدمات بانکداری الکترونیکاطلاعاترضایت مشتریفناوری اطلاعاترضایتمشتریان
-
8.
نویسنده : سرفرازی، مهرزاد ؛ زارع، شكوفه ؛ نویسنده مسئول : عباسي، حميد رضا ؛
مجله:تحقیقات جدید در علوم انسانی»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 29 (14 صفحه - از 403 تا 416 )
کلیدواژه ها:بانکاطلاعاتبانکداری الکترونیکیفناوری اطلاعاتمشتریمشتریاناینترنتخدمات بانکداری الکترونیکخدماتکاربران
-
9.
نویسنده مسئول : تمیزی، علیرضا ؛
مجله:توسعه و سرمایه»پاییز و زمستان 1399 - شماره 11 (15 صفحه - از 185 تا 199 )
کلیدواژه ها:پانل دیتابانکداری الکترونیکیبانک ملیتوسعهپیشرفت مالیبانکبـابـهخدمات بانکداری الکترونیک
-
10.
نویسنده : انصاری، آذرنوش ؛ صنایعی، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1395 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 65 تا 87 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات الکترونیکخدمات بانکداری الکترونیکمدیریت تجربه مشتریتداوم استفاده
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)