-
1.
نویسنده : سلطانی، مرتضی ؛ جندقی، غلامرضا ؛ فروزنده شهرکی، پریسا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1395 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها:ریسکمدل پذیرش تکنولوژیبازاریابی دهان به دهانهم آفرینی مجازیادراکمشتریمشتریانارزش ادراکشدهقصدسهولت استفاده ادراکشده
-
2.
نویسنده : سلطانی، مرتضی ؛ نبی زاده مامانی، الناز ؛ مزینانی، امیرحسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 133 تا 152 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندبرندسازی داخلیعملکرد برندتعهد به برندتعیین هویت با برندکارکنانکارکنانتعهد کارکنانتعهد کارکنانتعهدتعهدتعیین هویتتعیین هویت
-
3.
نویسنده : خنیفر، حسین ؛ دهقان چاچکامی، محدثه ؛ سلطانی، مرتضی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 153 تا 172 )
کلیدواژه ها:مصرفکنندهتصمیم خریدشخصیت برنداعتماد به برندمحتوای تبلیغات
-
4.
نویسنده مسئول : جعفری، سید محمدباقر ؛ نویسنده : محمودی، سید محمد ؛ سلطانی، مرتضی ؛ اشکانی، مهدی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 69 تا 90 )
کلیدواژه ها:بازاریابیبازار هدفتبلیغات دهان به دهانبذرپاشیارتباطات و شبکهسازی