-
11.
نویسنده مسئول : محمدیان، محمود ؛ نویسنده : ظهوری، بهاره ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»پاییز 1395 - شماره 43 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 153 تا 184 )
کلیدواژه ها:مدلسازی ساختاری تفسیریمسئولیت اجتماعی شرکتیکالاهای تندمصرفبرند اجتماعیبرندسازیمدلمسئولیت اجتماعیذینفعانمصرفکنندگانمتغیرساختBrandمسئولیت اجتماعی شرکت هاشرکت ها
-
12.
اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزش برند شرکت های اینترنتی - از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی -
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جلال زاده مقدم شهری، آرش ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1391 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 187 تا 212 )
کلیدواژه ها:ارزش برندشرکت های اینترنتیخدمات مشتریارتباطات بازاریابی
-
13.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ اله وردی، مصطفی ؛ سلیمی، امیر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 61 تا 78 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیعملکرد صادراتبازارگرایی صادراتبازار
-
14.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ ختائی، امیر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره سوم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 143 تا 160 )
کلیدواژه ها:رفتارحفاظتی نسبت به محیط زیستپشتیبانی از اقدامات زیست محیطیمصرف کننده سبزرفتار خرید سبزنگرش های زیست محیطی
-
15.
نویسنده : داداشی، محمد علی ؛ محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ خاشعی، وحید ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1396 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 271 تا 298 )
کلیدواژه ها:ایرانعملکردعوامل درون سازمانیبازارگراییمحصولات ارگانیکعوامل برون سازمان
-
16.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ احمدی، مهسا ؛
مجله:هنرهای زیبا - هنرهای نمایشی و موسیقی»بهار و تابستان 1395، دوره بیست و یکم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 77 تا 84 )
کلیدواژه ها:بازاریابی موسیقیتهیة موسیقیرفتار تهیة موسیقیرفتار مصرفکنندگان موسیقیرفتار مصرفی موسیقی
-
17.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ خاشعی، وحید ؛ داداشی، محمد علی ؛
مجله:پژوهش در نظام های آموزشی»تابستان 1395 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 64 تا 75 )
کلیدواژه ها:عملکردبازارگراییمحصولات ارگانیکعوامل آموزشی-محیطی
-
18.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ بخشنده، قاسم ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1393 - شماره 75 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 39 تا 68 )
کلیدواژه ها:نگرشبازاریابی سبزتمایل به پرداختقصد خریدمحصولات سبز
-
19.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ خواجه دهدشتی، معصومه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 39 تا 58 )
کلیدواژه ها:اعتمادقصد خریدتصویر فروشگاهمسئولیت اجتماعی شرکتدلبستگی احساسیارزش معاملاتی ادراک شدهخردهفروشیفروشگاهمصرفکنندهقصد خرید مصرفکنندگان
-
20.
نویسنده : خدادادحسینی، سید حمید ؛ شفیعی، میثم ؛ کردناییج، اسدالله ؛ محمدیان، محمود ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1393، دوره هجدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 25 تا 54 )
کلیدواژه ها:بازاریابی پایدارروش شناسی کیفیصنعت خودروی ایران