زمستان 1392، دوره پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستارة کلانشهر مشهد)
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛ هرندی، عطا اله ؛
(20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندمشتریهتلبرنـدابعاد ارزش ویژة برنـدمدلمشتریانتداعیBrand
-
نویسنده : عاطفت دوست، علیرضا ؛ خائف الهی، احمد علی ؛ فانی، علی اصغر ؛ دانایی فرد، حسن ؛
(22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:کارآفرینی سازمانیتعهد سازمانیعملکرد سازمانبازاریابی داخلیکارکنانسـازمان
-
نویسنده : علیپور، وحیده ؛ احمدی، پرویز ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ مشبکی، اصغر ؛
(18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها:تعهدعملکرداعتمادحفظ همکاریکانالهای توزیعتوزیعارتباطاتاطلاعاتکانال توزیعتوزیـععرضهکننده
-
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ اله وردی، مصطفی ؛ سلیمی، امیر ؛
(18 صفحه - از 61 تا 78 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیعملکرد صادراتبازارگرایی صادراتبازار
-
نویسنده : ملکی، مرتضی ؛ حاجی حسنی، نسرین ؛
(20 صفحه - از 79 تا 98 )
کلیدواژه ها:ارزشهای درک شده و مقاصد رفتاریاعتبار برندپاسخهای عاطفیتقویت نام تجاریتبلیغاتبانکمشتریانعاطفیارزشارزش لذتگرایی
-
نویسنده : نصرالهی وسطی، لیلا ؛ جلیلوند، محمدرضا ؛ فاتح راد، مهدی ؛
(22 صفحه - از 99 تا 120 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهگردشگرتبلیغات شفاهیتصمیم سفرگردشگراناطلاعاتسفرمنبع اطلاعاتی
-
نویسنده : نظری، محسن ؛ ادیب حاج باقری، ثریا ؛
(20 صفحه - از 121 تا 140 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریآسیبپذیریمنصفانهادراک قیمتیانصاف درکشده از قیمتخودروقیمترضایتقیمت منصفانهخریداران
-
نویسنده : وارث، سید حامد ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ حبیبی، مرضیه ؛
(20 صفحه - از 141 تا 160 )
کلیدواژه ها:سرمایهگذاری مشترکعوامل مؤثر بر عملکردعملکرد سرمایهگذاریهای مشترکارتباطاتشرکاعملکرد سرمایهگذاری مشترک