-
1.
نویسنده : صنایعی، علی ؛ حدادیان، علی رضا ؛ باقریه مشهدی، امیرحسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 149 تا 168 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریرضايت مشتریفروشگاه زنجيره ایمشتریمشتریانوفاداریوفاداری مشتریانترجیح نام تجاریپژوهش
-
2.
نویسنده : حدادیان، علی رضا ؛ کاظمی، علی ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریاعتماد به برندارزش درکشدههویتیابی مشتری با برندمشتریمشتریهتلهتل