-
1.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ شیرازی، محمود ؛ قوامی، سارا ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1389 و بهار 1390 - شماره 63 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (36 صفحه - از 27 تا 62 )
کلیدواژه ها:قضاوت اخلاقیتصمیم گیری اخلاقیادراک اخلاقیفلسفه اخلاقیتمایل اخلاقی
-
2.
نویسنده : امیرشاهی، میراحمد ؛ منتی، حسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره جدید - شماره 24 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (19 صفحه - از 97 تا 115 )
کلیدواژه ها:ارزش برندفعالیتهای بازاریابیمفهومسازی بنیادی
-
3.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ فیاضی آزاد، علی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 4 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (27 صفحه - از 1 تا 27 )
کلیدواژه ها:برندبانكجايگاه یابیفن نقشۀ ادراكيپارسیانکارکنانمشتریانبانک پارسیاننقشۀ ادراکی
-
4.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ دبستانی، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:نوگرایی مصرف کنندهنوگرایی احساسینوگرایی شناختیسبک های تصمیم گیری خرید مصرف کنندهمصرفکنندهسبکتصمیمگیری خریدنوگراییسبک تصمیمگیری خریدمحصولات جدیداطلاعاتبازاریابی
-
5.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ نقویان، ناصر ؛ علوی، علی ؛ پرورش محسنی، مرجان ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 10 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (54 صفحه - از 221 تا 274 )
کلیدواژه ها:اسلاممبانی بازاریابیمدل مفهومی بازاریابیبازاریابی اسلامیبازاربازاریابیاطلاعاتدیدگاه اسلامقیمتمعامله
-
6.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ پارسا، سمانه ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1391- شماره 11 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 107 تا 132 )
کلیدواژه ها:تعمیم برندمیزان شناخت رده محصولتمایز میان برندهای موجود در یک رده محصولرده محصولتمایزشناختمصرفکننده
-
7.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ حبیبی، اعظم ؛ احمدیانی، ابوالحسن ؛
مجله:پژوهنده»خرداد و تیر 1388 - شماره 68 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (10 صفحه - از 99 تا 108 )
کلیدواژه ها:نام تجاریمدیریت نام تجاریصنعت داروییطرح ژنریکنام گذاری فرعی
-
8.
نویسنده : عارف منش، زهره ؛ رحمانی، علی ؛ حجازی، رضوان ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛
مجله:دانش حسابداری مالی»بهار 1395، دوره سوم - شماره 1 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:اقتصاد دانشمحورداراییهای نامشهودارتباط ارزشی و سود مندیصنایعسود
-
9.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ شیرازی، محمود ؛ پارسا، سمانه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهتعمیم برنددرگیری خرید
-
10.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ ربیعی، محبوبه ؛ پارسا، سمانه ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1391 - شماره 69 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:تناسبکیفیت ادراک شدهنگرش مصرف کنندهتعمیم نام و نشان تجاریتداعی های ذهنی از نام و نشان تجارینام و نشان تجاریمحصول جدیدمصرفکنندگان