-
1.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ جلالی، سیدسجاد ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 47 تا 73 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژه برندپاسخ مشتریبرندهای لاکچریبرنـدرســانه هــای اجتمــاعی
-
2.
نویسنده : سید نژاد، دیمن ؛ رمضانی، مجتبی ؛ علوی متین، یعقوب ؛ نویسنده مسئول : بوداقی خواجه، حسین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 717 تا 740 )
کلیدواژه ها:مشارکت مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیصنعت زیبایی پوستوموبازاریابیپژوهشمشتریان
-
3.
نویسنده : رضایی، ندا ؛ افشانی، سیدعلیرضا ؛ نویسنده مسئول : اسلامی، حسین ؛
مجله:جامعه شناسی کاربردی»بهار 1402 - شماره 89 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 69 تا 88 )
کلیدواژه ها:نظریۀ دادهبنیادبازاریابی رسانههای اجتماعیبازار فرامکانبازار شبکهای
-
4.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (54 صفحه - از 13 تا 66 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیمنافع رسانههای اجتماعیتجربه برندرسـانه هـای اجتمـاعیبرنـد