-
1.
نویسنده : پوراشرف، یاسان اله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 363 تا 380 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتمایلات رفتاریهیجان مثبت مشتریهیجان بروزیافته کارکنانمحیط فیزیکی خـدمات و محـیط اجتمـاعی خدماتمشتریهیجانمحیطخدماتمشتریان
-
2.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ ایمان خان، نیلوفر ؛ اسماعیلی، عبدالرضا ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 473 تا 492 )
کلیدواژه ها:رضایتمندیتمایلات رفتاریکیفیـت خـدمات وبسـایتوبسـایت هـای خبرگزاری اینترنتیوبوبسایتمشتریکاربرانمدلرضایت مشتریاطلاعات
-
3.
نویسنده : محمدی، سیده زهره ؛ محمدزاده، سعید ؛ یزدان پناه، مسعود ؛
مجله:Journal of Research and Rural Planning»تابستان 1396- شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 141 تا 156 )
کلیدواژه ها:باغداراندشتستانتمایلات رفتاریحفاظت از آبتئوری ارزش- باور- هنجار
-
4.
نویسنده : رهبری پور، کسری ؛ سالک، رقیه ؛ پژوهان، موسی ؛ قاسم زاده، بهنام ؛
مجله:معماری و شهرسازی آرمانشهر»تابستان 1397 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 41 تا 52 )
کلیدواژه ها:گردشگریکیفیت خدماتمدل سروپرفتمایلات رفتاریموزه
-
5.
نویسنده : حاجی کریمی، عباس علی ؛ حمیدی زاده، محمد رضا ؛ منصوری، طیبه ؛
مجله:پژوهش نامه مدیریت تحول»بهار و تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 1 تا 27 )
کلیدواژه ها:عدالت توزیعیعدالت تعاملیعدالت رویه ایکیفیت خدمات ادراک شدهتمایلات رفتاری