-
21.
نویسنده : شریعتی، امیر حسین ؛ فروزان، نادیا ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1389 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 153 تا 176 )
کلیدواژه ها:کیفیتخدماتسروکوآلرضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری
-
22.
نویسنده : اسعدی، میر محمد ؛ برزگری، محسن ؛ میرغفوری، سید حبیب اله ؛ صادقی آرانی، زهرا ؛
مجله:گلجام»تابستان 1389 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (14 صفحه - از 97 تا 110 )
کلیدواژه ها:آموزش عالیسروکوآلTOPSIS فازیکیفیت خدمات آموزشیسروپرفدانشکده فرشموسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی یزد
-
23.
نویسنده : فرید، داریوش ؛ زارع احمدآبادی، حبیب ؛ دهقان تفتی، محمدعلی ؛ خان بیوکی، روح اله ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 78 تا 94 )
کلیدواژه ها:کيفيت خدماتدفاتر کارگزاریمدل تحليل شکافبورس اوراق بهادارسروکوآلخدماتمدلادراکات
-
24.
نویسنده : توکلی، جعفر ؛ ذوالفقاری، حسن ؛
مجله:چشم انداز مدیریت دولتی»تابستان 1394 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 157 تا 172 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسروکوالرضایت مشتریخدمات آموزشیخدمات دانشگاهی
-
25.
نویسنده : فاریابی، محمد ؛ محمودی، محمود ؛
مجله:مدیریت بهره وری»تابستان 1392 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 143 تا 166 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسهم بازارسروکوالکیفیت درک شدهکیفیت مورد انتظارخدمات
-
26.
ارزیابی کیفیت خدمات پرستاری با رویکرد تلفیقی IPA و QFD فازی؛ (مورد مطالعه: بیمارستان شهید صدوقی یزد)
نویسنده : میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ سامیه زرگر، اعظم ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»تابستان 1394، دوره ششم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 27 تا 40 )
کلیدواژه ها:سروکوالمدل گسترش عملکرد کیفیتکیفیت خدمات پرستاریمدل تحلیل اهمیت - عملکرد
-
27.
نویسنده : Enayati، Taraneh ؛ Modanloo، Yasaman ؛ Behnamfar، Reza ؛ Rezaei، Abbas ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»JANUARY 2013, Volume 6 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 99 تا 116 )
کلیدواژه ها:مازندراندانشگاه آزاد اسلامیکیفیت خدماتسروکوآل