-
1.
نویسنده : آزادی، رسول ؛ یوسفی، بهرام ؛ عیدی، حسین ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1393 - شماره 6 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 66 تا 75 )
کلیدواژه ها:برندارزش ویژه برندپوشاک ورزشیتبلیغات رسانه ایدانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت بدنی
-
2.
نویسنده : حمیدیان پور، فخریه ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 70 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 56 تا 71 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیکیفیت ادراک شدهتصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برند
-
3.
نویسنده : اسماعیلپور، مجید ؛ برجویی، صاحبه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 78 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 56 تا 67 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتصویر شرکتوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برند
-
4.
نویسنده : بخشی، فریبا ؛ علیقلی روشن، سید ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 78 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 85 تا 97 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانوفاداریبرندارزش ویژه برنداعتماد به برند
-
5.
نویسنده : شاهرودی، کامبیز ؛ محمدی آلمانی، امین ؛ پورناصرانی، امیر ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1393 - شماره 64 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 44 تا 57 )
کلیدواژه ها:ارزش ويژه برندبازاريابي سبزمصرف كننده سبز
-
6.
نویسنده : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ عندلیب، بردیا ؛ غلامعلی زاده، ابوذر ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1394 - شماره 71 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 38 تا 53 )
کلیدواژه ها:تبلیغارزش ویژه برندترفیعات فروش