-
1.
نویسنده : نبی زاده شهربابکی، فاطمه ؛ صفرنیا، حسن ؛ عباسی، عباس ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره سوم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 161 تا 176 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیمشتریان کلیدی
-
2.
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ زارعی، عظیم الله ؛ حاجیلو، زاهده ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره هشتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 461 تا 478 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمشتریان کلیدیبخش بندی مشتریانارزش دوره عمر مشتریمدل آر. اف. ام
-
3.
نویسنده : مهدوی، عبدالمحمد ؛ موسوی، سیده زهره ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:مشتریان کلیدیارزش چرخه عمر مشتریبخش بندی مشتریانمشتریمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریسودمشـتریبانکبانک مسکن