-
1.
نویسنده : جاویدموید، محسن ؛ افشار کاظمی، محمد علی ؛ نویسنده مسئول : طلوعی اشلقی، عباس ؛
مجله:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»زمستان 1399 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 672 تا 696 )
کلیدواژه ها:پویایی سیستمرضایت مشتریبازار تلفن همراهشبیهسازی ترکیبیگسسته پیشامد
-
2.
نویسنده مسئول : پارسا اصل، مرضیه ؛ نویسنده : حسینی نیا، سید رضا ؛ اندام، رضا ؛
مجله:مدیریت ورزشی»تابستان 1398 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 305 تا 320 )
کلیدواژه ها:اماکن ورزشیورزش همگانیرضایت مشتریانشهر مشهدتحلیل اهمیت-عملکرد
-
3.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : بهاری، شهلا ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز - زمستان 1400- شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم (20 صفحه - از 231 تا 250 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هتلداریاعتماد مشتریمشتریهتلمشتریانکارکنان
-
4.
نویسنده : یوسفی، علی ؛ پقه، عبدالعزیز ؛ اخوان فر، امیر ؛ نویسنده مسئول : همایون فر، مهدی ؛
مجله:مطالعات میان رشتهای در علوم انسانی»پاییز 1399 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 75 تا 104 )
کلیدواژه ها:عملکرد سبزنوآوری سبزاقدامات سبز داخلیمشارکت سبز بیرونیکارآفرینی سبزرضایت مشتری
-
5.
نویسنده : فارغ، فهیمه ؛ اولیا، محمد صالح ؛ نویسنده مسئول : زارع مهرجردی، یحیی ؛
مجله:مدیریت تولید و عملیات»زمستان 1401 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 1 تا 38 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریدلفی فازیپویاییشناسی سیستمپایداری شرکتی
-
6.
نویسنده مسئول : دهقان نیری، محمود ؛ نویسنده : نوبهار، عماد ؛ هادی زاده رئیسی، محمدرضا ؛ تقوی، مهدی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1401، دوره دوازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 59 تا 83 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش درک شدهقصد خرید مشتریسفارش آنلاین
-
7.
نویسنده مسئول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نویسنده : ناصحی فر، وحید ؛ محمدیان، محمود ؛ کیایی، مهدی ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 23 تا 43 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریصنعت خودروتحلیل مضمونمدیریت تجربه مشتریمدل مدیریت تجربه مشتری
-
8.
نویسنده : پارسائی، زینت ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ نویسنده مسئول : اسلامی، قاسم ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 75 تا 98 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ادغام کانال همهکارهارزش درکشده کانال همهکارهمشارکت مشتری
-
9.
نویسنده : غفوریان شاگردی، دکتر امیر ؛ زراعتکار، دکتر سمیه ؛ جلالی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : آیباغی اصفهانی، دکتر سعید ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 1 ( ویژه نامه) رتبه ب (وزارت علوم/ISC (4 صفحه - از 151 تا 154 )
کلیدواژه ها:اخلاقرضایت مشتریکسب و کارکیفیتگرایی
-
10.
نویسنده : عابد خراسانی، مهران ؛ کفاشپور، آذر ؛ نویسنده مسئول : پویا، علیرضا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 53 تا 81 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت خدمات سلف سرویسآمادگی فناورانه