![41](/view/entityimage/pageimage/tbn.gif?articleid=1241343&number=13&pagenumber=41&language=fa)
نویسنده: خانی، عبدالله ؛ ابراهیمی، خدیجه ؛
تحقیقات بازاریابی نوین تابستان 1393 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 41 تا 54 )
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/DAE.gif)
کلیدواژه ها: ارزش بازار شرکت برند ارزش برند دارایی های نامشهود فروش شرکت
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![41](/view/entityimage/pageimage/tbn.gif?articleid=1241343&number=13&pagenumber=41&language=fa)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.