موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 7 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 8 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 6 |
الف 1 |
-
1.
نویسنده : فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ غلامزاده، رسول ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»بهار 1396 - شماره 88 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 731 تا 760 )
کلیدواژه ها:توانمندسازی روانشناختیکتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایرانتسهیم دانشحافظه سازمانییادگیری مشارکتی الکترونیکهــا
-
2.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ غلامزاده، رسول ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 881 تا 900 )
کلیدواژه ها:نگرشتبلیغات موبایلیادراک از خلاقیت تبلیغاتواکنش رفتاریتبلیغاتپیاممصرفکنندگان
-
3.
نویسنده : فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ غلامزاده، رسول ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1394 - شماره 119 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 41 تا 60 )
کلیدواژه ها:اعتمادصنعت بیمهارزش ویژۀ برند مشتریمحورتصویر اجتماعی برندارزش ویـژة برنـد مشتریمحورارزش ویـژة برنـدبرنـدارزش ویژةپژوهش
-
4.
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ غلامزاده، رسول ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره جدید - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 141 تا 160 )
کلیدواژه ها:ارزش درک شده مشتریتصویر بانکداری اینترنتیرضایت از بانکداری الکترونیکی
-
5.
نویسنده : رستگار، عباس علی ؛ غلامزاده، رسول ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجله:توسعه اجتماعی»زمستان 1393، دوره نهم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 159 تا 182 )
کلیدواژه ها:مدل سلسله مراتبیهوش عاطفیسرمایهی اجتماعیرویکرد کمترین مربعات جزئیمدلسازهعواطف
-
6.
نویسنده : حاجی پور، بهمن ؛ غلامزاده، رسول ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1391 - شماره 63 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 87 تا 104 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریسودآوریسبک ورود به بازارمقیاس ورودموقعیت رقابتی شرکتبازارورودسازهسهم بازار
-
7.
نویسنده : غلامزاده، رسول ؛ قنواتی، مهدی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 47 تا 62 )
کلیدواژه ها:رهبری هزینهسبک ورود به بازارجهت گیری راهبردیتمایز بازاریابیتمایز نوآورانهبازارراهبردیراهبردتمایزراهبرد رهبری هزینهبازاریابی
-
8.
نویسنده : نیسی، عبدالحسین ؛ طالاری، محمد ؛ غلامزاده، رسول ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1387 - شماره 4 ISC (24 صفحه - از 71 تا 94 )
کلیدواژه ها:اخلاقاصول اخلاقیسیستمهای اطلاعاتیاصول اخلاقی سیستمهای اطلاعاتیدانشگاه شهید چمرانکارکنان دانشگاه شهید چمرانکارکناندانشگاه شهید چمران اهواز