موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 64 |
علوم اجتماعی 4 |
میان رشته ای 3 |
اخلاق 3 |
حوزه سلامت 1 |
علوم تربیتی 1 |
علوم سیاسی 1 |
روانشناسی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 79 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 26 |
ب 12 |
علمی-ترویجی 5 |
الف 3 |
ج 3 |
د 2 |
بین المللی 1 |
-
51.
نویسنده : فیضی، کامران ؛ دانشوران، علیرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1390 - شماره 66 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 47 تا 77 )
کلیدواژه ها:کارفرماارتباطاتپیمانکارپروژهعوامل موفقیت
-
52.
نویسنده : فیضی، کامران ؛ نویسنده مسئول : رونقی، محمدحسین ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»پائیز 1390 - شماره 65 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 189 تا 206 )
کلیدواژه ها:سرمایه انسانیسرمایه اجتماعیسرمایه فکریسرمایه ساختاریسرمایه رابطهایسرمایهسـرمایهاطلاعاتارزیابیبـهسازمان
-
53.
نویسنده : فیضی، کامران ؛ الفت، لعیا ؛ تقوی فرد، محمدتقی ؛ مرادی باستانی، محسن ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1390 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 1 تا 27 )
کلیدواژه ها:زنجیره تامیننظریه مبادله اجتماعینظریه هزینه-مبادلهرابطه همکاری میان سازمانیروابط خریدار-تامین کنندهرابطه همکاری میان سازمانیمدیریت زنجیره تامین
-
54.
نویسنده : فارسیجانی، حسن ؛ فیضی، کامران ؛ شفیعی نیک آبادی، محسن ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره جدید - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 71 تا 92 )
کلیدواژه ها:نوآوریمدیریت دانشصنعت خودروزنجیره تامیننیروهای رقابتیصنعتدانش
-
55.
نویسنده : رونقی، محمد حسین ؛ فیضی، کامران ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1390، سال ششم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (7 صفحه - از 40 تا 46 )
کلیدواژه ها:اخلاق کاریرضایت مشتریانوفاداری مشتریاناخلاق بانکداریاخلاق کاری کارکنانمشتریان
-
56.
نویسنده : فیضی، کامران ؛ دهقان دهنوی، حسن ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 95 تا 115 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت جامعنگهداری جامع بهره ورتولید به هنگاماطلاعاتمشارکت کارکنانمدیریتنگهداری جامع بهرهورتولیدتجهیزاتروش دلفی فازی
-
57.
نویسنده : اسلامی، یحیی ؛ فیضی، کامران ؛
مجله:دانشور رفتار»دی 1387 - شماره 32 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 54 تا 67 )
کلیدواژه ها:سیستمفناوری اطلاعاتبهره وریمهندسی مجدد فرایندهاسیستم های اطلاعاتی یکپارچهساماندهی IT با سازمان ساختاردهی مجدد سازمانتوانمندسازی منابع انسانیکانال های ارتباطی باز
-
58.
نویسنده : فیضی، کامران ؛ کزازی، ابوالفضل ؛ خلیلی شجاعی، وهاب ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار 1387 - شماره 57 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 105 تا 132 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتجارت الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتریمدل کیفیت خدمات(سرکوال)مشتریمشتریانرضایت مشتریان
-
59.
نویسنده : فیضی، کامران ؛ پور دهزاد، رحمان ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1385 - شماره 51 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 43 تا 58 )
کلیدواژه ها:سلامت الکترونیکفناوری اطلاعات و ارتباطاتفناوری اطلاعاتپزشکیمدیریت فناوری اطلاعاتحوزه سلامت
-
60.
نویسنده : فیضی، کامران ؛ سرکیسیان، آلفرد ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1384 - شماره 9 ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:پایانیکیفیت تحقیقمعیار کیفیتتحقیق کیفیرواییکیفیتاطلاعاتمعیارهای کیفیتتجزیه و تحلیل