موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 6 |
حوزه سلامت 1 |
تربیت بدنی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 8 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 6 |
-
1.
نویسنده : میرفخرالدینی، حیدر ؛ پیمان فر، محمدحسن ؛ خطیبی عقدا، عبدالنبی ؛ علیمحمدی، حسین ؛
مجله:مدیریت ورزشی»بهار 1392 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 77 تا 96 )
کلیدواژه ها:ارزﻳﺎﺑﻲ ﻋﻤﻠﻜﺮدكارت امتيازي متوازن (BSC)تاپسيس فازيسازمان ورزشي
-
2.
نویسنده : میرفخرالدینی، حیدر ؛ پورحمیدی، مسعود ؛
مجله:مدیریت تولید و عملیات»بهار و تابستان 1392 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 103 تا 128 )
کلیدواژه ها:همسوسازیاستراتژی وظیفه ایطراحی کیفیت جامعطراحی همزماناستراتژی طراحیدلفی فازياستراتژیطراحیفازیساپکوPDمهندسی
-
3.
نویسنده : میرفخرالدینی، حیدر ؛ پورحمیدی، مسعود ؛ میرفخرالدینی، فائزه ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»زمستان 1391 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 63 تا 88 )
کلیدواژه ها:خوشه بندی فازیتحلیل حالات بالقوه خرابیتحلیل خوشه ای تفکیکی
-
4.
نویسنده : میرفخرالدینی، حیدر ؛ زارع احمدآبادی، حبیب ؛ دشتکی، علیرضا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 46 تا 74 )
کلیدواژه ها:کارآفرینیکارآفرینی شرکتیمدل تعالی عملکرد EFQMپیشگامان کویرمدلعملکرد سازمانیتعالی عملکرد سازمانیمدل تعالی
-
5.
نویسنده : میرفخرالدینی، حیدر ؛ فرید، داریوش ؛ طحاری مهرجردی، محمد حسین ؛ زارعی محمود آبادی، محمد ؛
مجله:مدیریت سلامت»بهار 1390 - شماره 43 ISC (12 صفحه - از 51 تا 62 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتکنیک های تصمیم گیری چند شاخصهکپ لند
-
6.
نویسنده : میرفخرالدینی، حیدر ؛ فرید، داریوش ؛ زارعی محمودآبادی، محمد ؛ نویسنده مسئول : طحاری مهرجردی، محمدحسین ؛
مجله:پژوهشگر»بهار 1390 - شماره 21 (12 صفحه - از 138 تا 149 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکپ لندتکنیکهای تصمیمگیری چند شاخصه
-
7.
نویسنده : میرفخرالدینی، حیدر ؛ امیری، یاسر ؛
مجله:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»پاییز و زمستان 1389، سال دوم - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 141 تا 158 )
کلیدواژه ها:TOPSIS فازیخدمات الکترونیکیکارت امتیازی متوازن
-
8.
نویسنده : میرفخرالدینی، حیدر ؛ حاتمی نسب، حسن ؛ طالعی فر، رضا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 48 تا 77 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردکارت امتیازی متوازنمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکشرکت پیشگامان کویر یزدمشتریارزیابیمشتریانBSCبهبودموفقیت