موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 6 |
اقتصاد 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 8 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 4 |
الف 1 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
طراحی الگوی راهبردی هوشمندی کسبوکارها در صنعت بیمه
نویسنده مسئول : کهیاری حقیقت، امین ؛ نویسنده : محمدی حسینی، سید احمد ؛
مجله : پژوهشنامه بیمه » بهار 1402 - شماره 150 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 156 تا 164 )
کلیدواژه ها: تحلیل محتوا صنعت بیمه هوشمندی رویکرد راهبردی الگوی هوشمندی
-
2.
ارائه الگوی هوشمندی راهبردی کسبوکارهای نوپا همسو با اقتصاد مقاومتی
نویسنده : آذرلی، آرمان ؛ نویسنده مسئول : کهیاری حقیقت، امین ؛
مجله : اقتصاد دفاع » بهار 1400، سال ششم - شماره 19 (27 صفحه - از 121 تا 147 )
کلیدواژه ها: هوشمندی اقتصاد مقاومتی کسبوکارهای نوپا هوشمندی راهبردی هوش اطلاعات کسب و کارهای نوپا فازی سازمان
-
3.
بررسی نقش واسطهای سکوت و بیتفاوتی کارکنان در تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد شغلی
نویسنده : امین بیدختی، علی اکبر ؛ کهیاری حقیقت، امین ؛ محمدی حسینی، سید احمد ؛
مجله : توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی » تابستان 1395 - شماره 40 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 109 تا 130 )
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی عملکرد بی تفاوتی سازمانی سکوت سازمانی کارکنان عملکرد شغلی کارکنان عملکرد شغلی عملکرد کارکنان پژوهش
-
4.
طراحی الگوی عملکرد برند در بازارهای صنعتی (شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی شهر تهران)
نویسنده : رستگار، عباس علی ؛ کهیاری حقیقت، امین ؛ کهیاری حقیقت، مینا ؛
مجله : پژوهش های مدیریت منابع سازمانی » بهار 1395، دوره ششم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 71 تا 104 )
کلیدواژه ها: عملکرد برند مسئولیت اجتماعی شرکت شهرت شرکت ارزش ویـژه برنـد BB٢ تـرجیح برنـد قصد تکرار خرید بازارهای صنعتی بازار عملکرد برنـد ارزش ویژه شهرت قصد تکرار خرید
-
5.
بررسی تاثیر نوآوری بازاریابی بر استراتژی رقابتی کسب و کار (مورد مطالعه: خوشه قطعات خودرو شهرکهای صنعتی استان سمنان)
نویسنده مسئول : ملکی مین باش، مرتضی ؛ نویسنده : کهیاری حقیقت، امین ؛
مجله : نوآوری و ارزش آفرینی » بهار و تابستان 1395 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 123 تا 136 )
کلیدواژه ها: استراتژی تمایز خوشه صنعتی استراتژی رهبری هزینه وآوری بازاریابی استراتژ تمرکز
-
6.
تاثیر عدالت سازمانی، حمایت سازمانی ادراک شده و توانمندسازی روانشناختی بر عملکرد شغلی:تاثی میانجی رفتار شهروندی سازمانی
نویسنده : فیض، داود ؛ مرادی، محمد ؛ رحیمی، احسان ؛ نویسنده مسئول : کهیاری حقیقت، امین ؛
مجله : مطالعات منابع انسانی » زمستان 1393 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 67 تا 88 )
کلیدواژه ها: عدالت سازمانی رفتار شهروندی سازمانی توانمندسازی روانشناختی حمایت سازمانی ادراک شده
-
7.
تأثیر ارزش ویژۀ برند صنعتی بر عملکرد برند از دیدگاه اعضای مرکز خرید (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدکنندۀ لوازم خانگی)
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ کهیاری حقیقت، امین ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » پاییز 1393، دوره ششم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 475 تا 496 )
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی عملکرد برند ارزش ویژۀ برند صنعتی شهرت شرکت کیفیت رابطۀ خریدار ـ تأمینکننده برنـد عملکرد ارزش ویژة خریداران
-
8.
شناسایی عوامل مؤثر بر قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران؛ (مورد مطالعه: لوازم خانگی، برند بوش و سامسونگ)
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ کهیاری حقیقت، امین ؛ عطوفی، امین ؛
مجله : مدیریت برند » بهار 1393 - شماره 1 ISC (26 صفحه - از 75 تا 100 )
کلیدواژه ها: ارزش ادراک شده اعتماد به برند ریسک ادراک شده اثرات کشور مبدا آشنایی با برند