موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 31 |
علوم اجتماعی 4 |
تربیت بدنی 1 |
اقتصاد 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 37 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 21 |
علمی-پژوهشی 8 |
الف 6 |
ج 1 |
-
31.
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ شرقی، وحید ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»پاییز 1395 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 533 تا 551 )
کلیدواژه ها:ارتباطاتکارآفرینانروش کیوبازاریابی کارآفرینانهقابلیتهای بازاریابی
-
32.
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ فیض، داود ؛ همتی، مریم ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1395، دوره ششم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 169 تا 194 )
کلیدواژه ها:کارکنانبرندینگ داخلیبازاریابی داخلیسازمانتعهد کارکنانعملکرداطلاعاتبرنـد
-
33.
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ زارعی، عظیم الله ؛ حاجیلو، زاهده ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره هشتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 461 تا 478 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمشتریان کلیدیبخش بندی مشتریانارزش دوره عمر مشتریمدل آر. اف. ام
-
34.
نویسنده : گل ارضی، غلامحسین ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ شهریاری، مهری ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 45 تا 56 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریبازارگراییعملکرد مالیارزش ایجاد شده سهامدارانکارکنانبازاریابیارزش
-
35.
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ باغانی، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 119 تا 138 )
کلیدواژه ها:وفاداری برندبرندسازی خدماتشواهد برندآوازه برندمشتریمشتریخدماتخدماتمشتریانمشتریانوفاداریوفاداریرضایترضایت
-
36.
نویسنده : بلوچی، حسین ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ سرانی کجوری، سیاه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 59 تا 80 )
کلیدواژه ها:هویت برنداعتماد برندبشارت برندنیت خرید.بشارتاعتمادهویتتبلیغمشتریمصرفکنندهمشتریان
-
37.
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ غلامزاده، رسول ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره جدید - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 141 تا 160 )
کلیدواژه ها:ارزش درک شده مشتریتصویر بانکداری اینترنتیرضایت از بانکداری الکترونیکی
-
38.
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ بلوچی، حسین ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1394 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 11 تا 33 )
کلیدواژه ها:نیت بازدیدتصویر مقصدمدل معادلات_ساختاریرضایتتحلیل مسیر