موضوع (تعداد مقاله) |
---|
میان رشته ای 8 |
علوم اجتماعی 6 |
علوم سیاسی 1 |
مدیریت 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 16 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 5 |
علمی-پژوهشی 4 |
-
11.
نویسنده : اکبری، زهرا ؛ شاه منصوری، بیتا ؛ میراسماعیلی، بی بی سادات ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»پاییز 1394 - شماره 30 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (7 صفحه - از 63 تا 69 )
کلیدواژه ها:فرهنگ ملیارزشهای اخلاقیموسیقی رپگفتمان قدرتموسیقی سنتیموسیقیگفتمان
-
12.
نویسنده : شاه منصوری، بیتا ؛ توکل، فاطمه ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»بهار 1393 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 53 تا 64 )
کلیدواژه ها:قرآن کریمنبأخبرنگرشدانشارتباطاترفتارتبلیغات تلویزیونیصرفه جویی آبپیام و مخاطب
-
13.
نویسنده : شاه منصوری، بیتا ؛ بی بک آبادی، غزال ؛ رضا خسروی، علیرضا ؛
مجله:فرهنگ ارتباطات»زمستان 1392 - شماره 12 (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:آینده نگریدلفیدوجهانی شدنروزنامه نگاریاقتصاد رسانهروزنامههاآیندهرسانهایجامعه اطلاعاتیایرانمخاطب
-
14.
نویسنده : فرهنگی، علی اکبر ؛ سلطانی فر، محمد ؛ شاه منصوری، بیتا ؛
مجله:راهبرد اجتماعی فرهنگی»زمستان 1391 - شماره 5 (20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتحقوق ارتباطاتحقوق تبلیغاتاخلاق حرفه ای و قوانین تبلیغاتاخلاقمخاطبانرسانههاشاخصماتریس
-
15.
نویسنده : شاه منصوری، بیتا ؛ شاه منصوری، پوریا ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»زمستان 1391 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (10 صفحه - از 55 تا 64 )
کلیدواژه ها:رسانهمدیریت استراتژیکزنجیره ارزشSWOTاعتبار رسانه ایمنبع استراتژیکمدل تحلیل پنج نیرو
-
16.
نویسنده : فرهنگی، علی اکبر ؛ شاه منصوری، بیتا ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»بهار 1391 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:اخلاق حرفه ایتبلیغاتتبلیغات محیطیبرندحقوق ارتباطاتتبلیغات رسانه ایحقوق تبلیغاتنظام نامه اخلاقیتبلیغات چاپیمدل های بومیقوانین تبلیغاتکانون تبلیغاتیهویت فرهنگی تاریخ