موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 5 |
حسابداری 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
-
1.
نویسنده : حسینی، سید رسول ؛ تقوی، هادی ؛ نویسنده مسئول : فرخیان، ساحل ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1402 - شماره 44 رتبه الف (وزارت علوم (33 صفحه - از 6 تا 38 )
-
2.
نویسنده : حسینی، سید رسول ؛ فرخیان، ساحل ؛ غفوری فرد، مهدی ؛ نویسنده مسئول : صادقی، تورج ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 195 تا 226 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشفراترکیبجوامع آنلایناشتراک دانش مشتریجوامع آنلاین برنداطلاعاتجوامع آنلاینمدیریت دانش مشتریپژوهش
-
3.
نویسنده : بیهقی، محسن ؛ سالاری، محسن ؛ اسکندرزاده، علی ؛ نویسنده مسئول : فرخیان، ساحل ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1398، دوره پنجم - شماره 3 (جلد دوم) (19 صفحه - از 164 تا 182 )
کلیدواژه ها:عملکردیادگیری سازمانیعملکرد مالیبانک صادراتعملکرد عملیاتیاستراتژیکارکنان
-
4.
نویسنده : شعاعی آستانه، سید محمد صادق ؛ فرخیان، ساحل ؛
مجله:مطالعات راهبردی علوم انسانی و اسلامی»تابستان 1396 - شماره 8 (22 صفحه - از 101 تا 122 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادکیفیت خدماتوفاداریکیفیت ملموسکیفیت پرسنلمشتریمشتریانکیفیترضایت مشتریبانکاعتماد مشتریرضایت مشتریان
-
5.
نویسنده : شعاعی آستانه، سیدمحمدصادق ؛ فرخیان، ساحل ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1396 - شماره 26 (14 صفحه - از 137 تا 150 )
کلیدواژه ها:رضایتکیفیت خدماتوفاداریکیفیت عملکردی
-
6.
نویسنده : پارسا، آیدا ؛ فرخیان، ساحل ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 29 تا 44 )
کلیدواژه ها:رضایتنیات رفتاریارتباطات دهان به دهانتجربه مصرفشدت دلتنگی
-
7.
نویسنده : وظیفه دوست، حسین ؛ فرخیان، ساحل ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز و زمستان 1388، سال چهارم - شماره 7 (22 صفحه - از 137 تا 158 )