کلیدواژه آمیخته بازاریابی / (188 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : مولا سرگزه، مهدی ؛ قره بیگلو، حسین ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (12 صفحه - از 1824 تا 1835 )
کلیدواژه ها:قیمتصادراتبازاریابیآمیخته بازاریابی
-
12.
نویسنده مسئول : قنبری، میلاد ؛ نویسنده : وقوفی، امید ؛
مجله:آینده پژوهی انقلاب اسلامی»بهار 1402 - شماره 12 (29 صفحه - از 95 تا 123 )
کلیدواژه ها:بازاریابیآمیخته بازاریابیتمدن نوین اسلامی
-
13.
نویسنده : بهبودی، امید ؛ علیمیرزایی، هادی ؛ نویسنده مسئول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 91 تا 112 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیتمایل به خریدمحصولات ارگانیکمولفه های نگرشیمشتریاننگرشکیفیتتمایلمسئولیت اجتماعی
-
14.
نویسنده مسئول : دهقان خاوری، سعید ؛ نویسنده : دوزنده ضیابری، فاطمه ؛ دوستی ایرانی، مهناز ؛
مجله:اقتصاد و مدیریت شهری»زمستان 1401 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 71 تا 93 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیشهرستان رشتپویایی سیستمیتوسعه گردشگری شهرینگاشت شناختی فازی
-
15.
نویسنده : عبدی، کاملیا ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1401 - شماره 74 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 251 تا 278 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیوالیبالبازاریابی ورزشیرویداد ورزشیباشگاه ورزشی
-
16.
نویسنده مسئول : روشن ضمیر، مرضیه ؛ نویسنده : اسکندری، ستاره ؛ صدیقی، امیر ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1401 - شماره 74 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 283 تا 302 )
کلیدواژه ها:ترویجآمیخته بازاریابیصنعت ورزشکووید19 (کرونا)توزیع (مکان)
-
17.
نویسنده : خلجی پیربلوطی، عباس ؛ سجادی، سیدرضا ؛ عسگری، محمدمهدی ؛ نویسنده مسئول : نوبهار، خاطره ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 4 (23 صفحه - از 103 تا 125 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیآمیخته بازاریابی سبزمصرف پایدارقصد خرید سبزمصرفبازاریابی سبزمحصولاتمحصولات سبزمحیط زیستقصد خریدمحیط
-
18.
نویسنده : شیرمردی احمد آباد، حسین ؛ اسلام جو، علی ؛ نویسنده مسئول : حاضری یزدی، محمدرضا ؛
مجله:پژوهش های راهبردی بودجه و مالی»تابستان 1402، سال چهارم - شماره 2 (35 صفحه - از 153 تا 187 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاوراق مشارکتآمیخته بازاریابیویکور فازیصکوکاوراقبازارهـاشناساییشناسایی و اولویتبندی عواملفازی
-
19.
نویسنده مسئول : بهرام زاده، محمدرضا ؛ نویسنده : کریمی، رضا ؛ فاضلی، محسن ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (14 صفحه - از 399 تا 412 )
کلیدواژه ها:اﺳﺘﺮاﺗﮋی19COVIDآﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ و رﮐﻮدﻫﺎی آﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ در ﻃﻮل و ﭘﺲ از ﻫﻤﻪ ﮔﯿﺮی 19COVID و رﮐﻮد: ﯾﮏ ﺑﺮرﺳﯽ ﺳﯿﺴﺘﻤﺎﺗﯿﮏبازاریابیبازارکروناآمیخته بازاریابیمشتریرکودبحران
-
20.
نویسنده : شعبان بلقیس آباد، کیوان ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 12 (11 صفحه - از 136 تا 146 )
کلیدواژه ها:قیمتمکانمحصولعناصر آمیخته بازاریابیترفیعاتمحصولات آرایشی و بهداشتیصنعت آرایشی و بهداشتیاطلاعاتآمیخته بازارآمیخته بازاریابیمحصولاتاولویتبندیعوامل موثر
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (54 مقاله)
- ب (35 مقاله)
- علمی-ترویجی (10 مقاله)
- الف (10 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)