کلیدواژه بانکداری خرد / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بانکداری خرد و عوامل بازاریابی موثر بر آن (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر سنندج)
نویسنده مسئول : موسوی جد، سیدمحمد ؛ نویسنده : نسائی، خبات ؛ موحد، سیدمحمدرضا ؛
مجله : مدیریت کسب و کار » زمستان 1401 - شماره 56 رتبه B (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 176 تا 194 )
کلیدواژه ها: بانکداری بانک ملت بانکداری خرد عوامل بازایابی بانک مشتری مشتریان تبلیغات شفاهی
-
2.
ارائه مدل شکلگیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری
نویسنده : حکیمی، هاجر ؛ ديواندري، علي ؛ كيماسي، مسعود ؛ حقيقي كفاش، مهدي ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » پاییز 1398، دوره یازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 565 تا 584 )
کلیدواژه ها: تحلیل عاملی تاییدی مدلسازی ساختاری تفسیری بانکداری خرد دلفی فازی تجربه مشتری مدل کارکنان مقوله تجربه مشتریان
-
3.
ترسیم نقشه ذهنی بانکداری خُرد: رویکرد تحلیل تناظر
نویسنده مسئول : عزیزی، شهریار ؛
مجله : پژوهش های نوین در تصمیم گیری » پاییز 1395 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 65 تا 84 )
کلیدواژه ها: تحلیل تناظر نقشه ذهنی بانک داری خرد
-
4.
بخشبندی بازار بانکداری خرد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان: مطالعهای در بانک ملت
نویسنده : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ محمودی، سید محمد ؛ کیماسی، مسعود ؛ محمدی، حمزه ؛ پارسافرد، محمدرضا ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » تابستان 1392، دوره ششم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 227 تا 250 )
کلیدواژه ها: تحلیل عاملی تحلیل خوشهای بخشبندی بازار بانکداری خرد مزایای مورد انتظار بانک کارکنان پژوهش خدمات
-
5.
بخش بندی مشتریان بانک های تهران بر مبنای مزایای مورد انتظار ایشان
نویسنده : ربیعی، علی ؛ فیروزی، مهران ؛
مجله : مطالعات حسابداری و حسابرسی » بهار 1393 - شماره 9 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 2 تا 24 )
کلیدواژه ها: ﺗﺤﻠﻴﻞ ﻋﺎﻣﻠﻲ تحليل خوشه اي بخش بندي بازار بانكداري خرد بخش بندي بر مبناي فايده
-
6.
شناسایی عوامل موثر در ریزش مشتریان بانکداری خرد
نویسنده : احمدی، غلامحسین ؛ بهرامی، مجید ؛ مقدسی، محمد ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » بهار 1393 - شماره 50 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 77 تا 98 )
کلیدواژه ها: بانکداری خرد مشتریان ریزش کرده ریزش داوطلبانه وغیرداوطلبانه
-
7.
شناسایی و دسته بندی معیارهای گزینش بانک توسط مشتریان: مطالعه موردی در بانک ملت شهر تهران
نویسنده : حقیقی، محمدعلی ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ محمدی، حمزه ؛ پارسافرد، محمدرضا ؛ سلطانی، مرضیه ؛ محمودی، سید محمد ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 133 تا 154 )
کلیدواژه ها: وزن شعر بانکداری خرد تحليل عاملی تئوری انتخاب عقلانی تئوری رقابتی خدمات بانکینظريه ي وزني شعر ترکي باياتي شعر عاميانه ترکي آذربايجاني مکالمه وزن اشعار اشعار عامیانه فارسی آغاز مکالمه تلفنی تماس
-
8.
راهبرد بهبود خدمات بانکداری خرد در دفاتر خدمات بانکی روستایی ICT پست بانک در ایران
نویسنده : سرابادانی، ابوالقاسم ؛ زندی، رسول ؛ جانفزا، فاطمه ؛
مجله : فرآیند مدیریت و توسعه » بهار 1390 - شماره 75 ISC (16 صفحه - از 95 تا 110 )
کلیدواژه ها: راهبرد ICT SWOT بانکداری خرد دفاتر خدمات بانکی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (4 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- B (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)