زمستان 1401 - شماره 56 رتبه B (دانشگاه آزاد)
-
ارائه مدل کیفیت خدمات با تاکید بر رضایت مشتریان در صنعت رستورانداری با رویکرد دادهبنیاد
نویسنده : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ نویسنده مسئول : رحیمی نیک، اعظم ؛
(20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات رضایت مشتری رستوران رویکرد دادهبنیاد مشتری کدگذاری
-
طراحی مدل بهینۀ انتخاب تامین کننده با محوریت برند در شرکت ساپکو ( مطالعۀ موردی : شرکت دانش بنیان میلان چسب )
نویسنده مسئول : اسلامی، شیوا ؛ نویسنده : شیخ، علیرضا ؛ مهدی جو، احمد ؛
(22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها: انتخاب تامین کننده اعتبار برند شرکت میلان چسب شرکت ساپکو مدل سیستم مدیریت کیفیت تأمینکننده انتخاب قطعات اعتبار آزمون
-
مدل پاردایمیک عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان
نویسنده : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ نویسنده مسئول : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
(18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها: رضایت مشتری وفاداری مشتری نان تئوری زمینهای مدل پارادایمیک کارکنان عوامل مؤثر بر رضایت مشتری صنعتی رضایت مشتریان محصول
-
ارائه مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی در شتابدهندهها با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد
نویسنده : ایران نژاد پاریزی، الهام ؛ یدالهی فارسی، جهانگیر ؛ رشادت جو، حمیده ؛ نویسنده مسئول : طالبی، کامبیز ؛
(20 صفحه - از 61 تا 80 )
کلیدواژه ها: تحلیل کیفی داده بنیاد شتابدهنده اشتیاق کارآفرینانه تیمی تیم اشتیاق کارآفرینی مدل شتابدهنده استارتاپ
-
طراحی و روانسنجی ابزار تعیین عوامل خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی
نویسنده : فرهمند، علی اصغر ؛ زمردیان، غلامرضا ؛ نویسنده مسئول : فلاح، میرفیض ؛
(22 صفحه - از 81 تا 102 )
کلیدواژه ها: روانسنجی خلق ارزش بانکداری شرکتی طراحی ابزار بانک مشتری ارزی مشتریان طراحی
-
شناسایی ابعاد سیستم کسب و کار در مدل مهندسی مجدد در صنعت بانکداری دولتی با تاکید بر مشتری مداری
نویسنده : فلاح، محسن ؛ رضائیان، علی ؛ نویسنده مسئول : حق شناس کاشانی، فریده ؛
(19 صفحه - از 103 تا 121 )
کلیدواژه ها: مشتری مداری نظریه داده بنیاد سیستم کسب و کار مهندسی مجدد در بانکداری بانک مشتری کد مهندسی مجدد صنعت بانکداری
-
چابکی در قابلیت های بازاریابی ،طراحی و اولویت بندی معیارها موردمطالعه: گردشگری سلامت
نویسنده : امیدی، انوش ؛ بستام، هادی ؛ حسین زاده، علی ؛ نویسنده مسئول : پویا، علیرضا ؛
(18 صفحه - از 122 تا 139 )
کلیدواژه ها: چابکی گردشگری سلامت قابلیت های بازاریابی روش بهترین بدترین BWM بازاریابی بازار قابلیت خبره معیار صنعت گردشگری سلامت
-
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصدهای صادراتی محصولات دارویی ایران با رویکرد آمیخته
نویسنده : وکیل یزدی، ابراهیم ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ نویسنده مسئول : ثانوی فرد، رسول ؛
(22 صفحه - از 140 تا 161 )
کلیدواژه ها: صادرات بازارشناسی بینالمللی محصولات دارویی انسانی انتخاب مقصد صادراتی دارویی بازار صنعت دارویی
-
برآورد زیان پرداخت وام در بانک سرمایه با استفاده از الگوریتم فراابتکاری بهینه سازی علف های هرز
نویسنده : رحمانی، زهرا ؛ کرامتی، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : محمدپورزرندی، محمدابراهیم ؛
(14 صفحه - از 162 تا 175 )
کلیدواژه ها: بانک سرمایه زیان پرداخت وام الگوریتم بهینه سازی علف های هرز بانک مدیریت ریسک
-
بانکداری خرد و عوامل بازاریابی موثر بر آن (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر سنندج)
نویسنده مسئول : موسوی جد، سیدمحمد ؛ نویسنده : نسائی، خبات ؛ موحد، سیدمحمدرضا ؛
(19 صفحه - از 176 تا 194 )
کلیدواژه ها: بانکداری بانک ملت بانکداری خرد عوامل بازایابی بانک مشتری مشتریان تبلیغات شفاهی
-
شناسایی پارامترهای تعیین کننده ارزش نام تجاری و ارائه الگویی برای قیمتگذاری و ارزشگذاری برند
نویسنده : نصابی، وحیدرضا ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛
(15 صفحه - از 195 تا 209 )
کلیدواژه ها: ارزش نام تجاری ارزش گذاری برند شرکت تدبیرگران فردای امید شناسایی ارزش مشتری ارزشگذاری شاخص پذیرش
-
بررسی تاثیر طول عمر واحد تجاری(سن شرکت)در روش تحلیل چند بعدی برای پیش بینی ریسک اعتباری مشتریان حقوقی(مورد مطالعه بانکهای تجاری)
نویسنده : عطائی، سمانه ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ نویسنده مسئول : نعمتی زاده، سینا ؛
(18 صفحه - از 210 تا 227 )
کلیدواژه ها: طول عمر واحد تجاری روش تحلیل چند بعدی پیش بینی ریسک اعتباری مشتریان حقوقی سن شرکت گردشگری تبلیغات اطلاعات مدل
-
طراحی مدل تبلیغات آنلاین با رویکرد بازاریابی مبتنی بر تصویر (مورد مطالعه: قطبهای گردشگری ایران)
نویسنده : عطائی، سمانه ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ نویسنده مسئول : نعمتی زاده، سینا ؛
(18 صفحه - از 228 تا 245 )
کلیدواژه ها: گردشگری تبلیغات آنلاین بازاریابی مبتنی بر تصویر (گیف مارکتینگ) تبلیغات مدل اطلاعات