کلیدواژه همآفرینی ارزش / (34 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : احمدی، اکرم ؛ دادگر، فاطمه ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (13 صفحه - از 1082 تا 1094 )
کلیدواژه ها:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزش
-
2.
نویسنده : ناصحی فر، دکتر وحید ؛ جعفربکلو، اکرم ؛ نویسنده مسئول : ملوکی، سینا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (28 صفحه - از 2974 تا 3001 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانسودمندی ادراک شدهسهولت استفاده ادراک شدهنیت رفتاریهم آفرینی ارزشنگرش استفاده
-
3.
نویسنده : نورعلی، مهشید ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ نویسنده مسئول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجله:رسانه»زمستان 1402 - شماره 133 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 207 تا 224 )
کلیدواژه ها:سرمایة اجتماعیهمآفرینی ارزشکسبوکار خانوادگیتبلیغات توصیهایمشتریهمآفرینی ارزشبرندسازیکسبوکارمشتریان
-
4.
نویسنده مسئول : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 43 تا 63 )
کلیدواژه ها:حضور اجتماعیحضور از دورمحبت برندقصد استفادۀ مجدد از اپلیکیشن مبتنی بر فناوری واقعیت افزودههمآفرینی ارزش
-
5.
نویسنده مسئول : غنی تفرشی، مهتاب ؛ نویسنده : ملاحسینی، علی ؛ ده یادگاری، سعید ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 170 تا 192 )
کلیدواژه ها:همآفرینی ارزشقصد تولید مشترکقصد مشارکت در آیندهشرکتهای فناور پارک علم و فناوری کرمانتجارت الکترونیک
-
6.
نویسنده مسئول : رزمی، زهرا ؛ نویسنده : مهمان نوازان، سهیلا ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 96 تا 115 )
کلیدواژه ها:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزشمشتریدانشمشتریانمصرفکنندگانارزشنگرشاعتمادتعهدوفاداری
-
7.
نویسنده : هرندی، آزین ؛ فاضل، امیر ؛ امینی، محمد تقی ؛ نویسنده مسئول : پرهیزگار، محمد مهدی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1402 - شماره 59 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 141 تا 166 )
کلیدواژه ها:هم آفرینی ارزشهم آفرینی ارزش دانشگاهیدانشگاه های نسل چهارم و پنجم
-
8.
نویسنده : حسین زاده، مصطفی ؛ عباسی نامی، حامد ؛ مهرانی، هرمز ؛ شهرآبادی، ابوالفضل ؛ نویسنده مسئول : وهاب زاده منشی، شادان ؛
مجله:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»بهار 1402 - شماره 54 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:بازار سرمایهمشتری مداریبازاریابی دیجیتالهمآفرینی ارزشنوآوری خدمات مالیبازارمشتریمدیریت دانش مشتریمشتریان
-
9.
نویسنده مسئول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ نویسنده : قاسمی همدانی، ایمان ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1402 - شماره 101 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 117 تا 142 )
کلیدواژه ها:همآفرینی ارزشعوامل مبتنی بر مشتریهوش مصنوعیمدیریت دانشگردشگریفناوریاطلاعاتمشتریصنعت گردشگریارزش
-
10.
نویسنده : خسروی، سلیمه السادات ؛ نویسنده مسئول : نادری، نادر ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1402 - شماره 61 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 173 تا 206 )
کلیدواژه ها:بازاریابی الکترونیکیکلان دادهگردشگری هوشمندهمآفرینی ارزشبازاریابی داده محورگردشگریبازاریابیاطلاعاتمشتریکلانهمکارانفناوری اطلاعات و ارتباطاتمدیریت
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (3 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)