کلیدواژه تبلیغات / (1505 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده : برزگر، فاطمه ؛ مومنی، محمدجواد ؛ حسن زاده رنجبربزآباد، مهدی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر (11 صفحه - از 331 تا 341 )
کلیدواژه ها:تصویرخدمات مشتریاعتبار برندتبلیغات بین المللیقصد خرید مجدد محصولقصد خ رید مجدد محصولمشتریتبلیغات
-
42.
نویسنده : قلعه کانی، حامد ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (14 صفحه - از 555 تا 568 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتهویت اجتماعیوفاداری مشتریاینستاگرام
-
43.
نویسنده : قره داغی، ایرج ؛ قیومی، عباسعلی ؛ صالحی امیری، سیدرضا ؛ نویسنده مسئول : رضایی، علی اکبر ؛
مجله:رسانه»بهار 1402 - شماره 130 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 119 تا 142 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتفضای رسانهای ایرانمحصولات فرهنگی. مدل تبلیغاتی محصولات فرهنگیرسانهایاطلاعاتمدل
-
44.
نویسنده : صفری زوارکی، مصطفی ؛ رحیمی، احمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1402 - شماره 43 (16 صفحه - از 256 تا 271 )
کلیدواژه ها:صنعت بیمهمشتریمدیریت افکار عمومیمدیریت افکار عمومی مشتریانافکار عمومیاطلاعاتارتباطاتسازمانتبلیغات
-
45.
نویسنده مسئول : عزیزی، مرتضی ؛ نویسنده : تقی پور، بهرام ؛
مجله:آموزه های فقه مدنی»بهار و تابستان 1402 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 165 تا 188 )
کلیدواژه ها:فقهتبلیغاتمعاملاتمشتریخلاف واقعتبلیغات خلاف واقععقدخسارتحقوقتدلیسضمان
-
46.
نویسنده مسئول : مجیدی قهرودی، نسیم ؛ نویسنده : اصالتی، محمد علی ؛ دادگران، محمد ؛
مجله:رسانه و فرهنگ»بهار و تابستان 1402 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 301 تا 326 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتتلویزیونتبلیغات تجاریاقناعروش های اقناعی
-
47.
نویسنده : حاجی محمدجعفر، مریم ؛ کریمی فیروزجایی، علی ؛ نویسنده مسئول : سید ابراهیمی، فاطمه ؛
مجله:رسانه و فرهنگ»بهار و تابستان 1402 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 67 تا 88 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتتنشگردشگریکنشنشانهمعناشناسی
-
48.
نویسنده مسئول : حسین زاده کاشان، علی ؛ نویسنده : سردشتی، تینا ؛
مجله:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»بهار 1402، سال پانزدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 65 تا 91 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتقیمتگذاریکیفیتتئوری بازیهارقابتیوارانتیزنجیرۀ تامینالگوریتمقیمتخردهفروشانسودمدلاستراتژی
-
49.
نویسنده مسئول : ملکی نژاد، علی ؛ نویسنده : دعاگویان، داود ؛
مجله:دانش انتظامی مازندران»بهار 1402، دوره چهاردهم - شماره 52 (34 صفحه - از 1 تا 34 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتشهروندانارتباطات انسانیاقناعسازیشیوههای نوین پلیسیپلیسهـابـابــامــیپلـیسپلــیس
-
50.
نویسنده مسئول : سالاری پور، علی اکبر ؛ نویسنده : فریدی فشتمی، عالیه ؛ روشن، میترا ؛ یوسفی ماتک، حمیدرضا ؛
مجله:معماری و شهرسازی ایران»بهار و تابستان 1402 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 43 تا 58 )
کلیدواژه ها:تبلیغاترسانه گروهیبرندسازی شهریرسانه اجتماعی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (172 مقاله)
- ب (136 مقاله)
- علمی-ترویجی (36 مقاله)
- الف (34 مقاله)
- ج (13 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (16 مقاله)
- همایش بین المللی (14 مقاله)
- همایش منطقه ایی (1 مقاله)