کلیدواژه تبلیغات / (1507 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
51.
نویسنده مسئول : ملکی نژاد، علی ؛ نویسنده : دعاگویان، داود ؛
مجله:دانش انتظامی مازندران»بهار 1402، دوره چهاردهم - شماره 52 (34 صفحه - از 1 تا 34 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتشهروندانارتباطات انسانیاقناعسازیشیوههای نوین پلیسیپلیسهـابـابــامــیپلـیسپلــیس
-
52.
نویسنده مسئول : سالاری پور، علی اکبر ؛ نویسنده : فریدی فشتمی، عالیه ؛ روشن، میترا ؛ یوسفی ماتک، حمیدرضا ؛
مجله:معماری و شهرسازی ایران»بهار و تابستان 1402 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 43 تا 58 )
کلیدواژه ها:تبلیغاترسانه گروهیبرندسازی شهریرسانه اجتماعی
-
53.
نویسنده مسئول : باشکوه، محمد ؛ نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ کاظمی سراسکانرود، زهرا ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجله:مطالعات جامعه شناختی»بهار و تابستان 1402 - شماره 62 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 94 تا 114 )
کلیدواژه ها:تحلیل نسلیاولویتهای ارزشیپذیرش جذابیتهای پیامهای تبلیغاتیتعامل شبهاجتماعیتبلیغاتنسلبانکاجتماعیپیاماولویت
-
54.
نویسنده مسئول : فیض، داود ؛ نویسنده : ماه آورپور، فهیمه ؛ باقرنژاد حمزه کلایی، محمد ابراهیم ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 163 تا 188 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتفناوریهای نوینتحلیل تبلیغاتمدل پنج وجهی تبلیغاتفناوری واقعیت افزودهپژوهشفناوری نوینرسانه
-
55.
نویسنده : صدیقیان، نرگس ؛ درودی، هما ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ نویسنده مسئول : حاجی علی اکبری، فیروزه ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 185 تا 213 )
کلیدواژه ها:تکنیک دلفیتبلیغات تعاملیرفتار مصرف کنندگانپیامدهای استعارههای دیداریتبلیغاتدلفیسناریورفتار مصرفکنندهمحصول
-
56.
نویسنده : سلیمیان، صلاح ؛ نویسنده مسئول : اشرفی، آزاده ؛
مجله:سیاست ها و تحقیقات اقتصادی»بهار 1402، دوره دوم - شماره 1 (24 صفحه - از 126 تا 149 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتمشتریانتعادل نشبنگاهنظریه بازیهامشتریمحصولسلولجذباستراتژیفروش
-
57.
نویسنده : اعتماد، سیده مریم ؛ امینی، منصور ؛ ساورائی، پرویز ؛ نویسنده مسئول : زرکلام، ستار ؛
مجله:حقوق فناوریهای نوین»بهار و تابستان 1402 - شماره 7 رتبه ب (وزارت علوم (21 صفحه - از 114 تا 134 )
کلیدواژه ها:تبلیغنظام حقوقی ایرانتبلیغات بازرگانیتبلیغات ناظر به سلامتدستورالعملهای اتحادیۀ اروپاتبلیغاتدستورالعملسلامتاطلاعاتپزشکیاتحادیۀ اروپاقانونداروییمحصولات
-
58.
نویسنده : معنوی، محمدصادق ؛ شاهزاده صفوی، فاطمه سادات ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین 1402، دوره چهارم - شماره 1 (19 صفحه - از 49 تا 67 )
کلیدواژه ها:دیجیتال مارکتینگموبایل مارکتینگگیمیفیکیشنبازاریابی دیجیتالبازاریابیاطلاعاتتبلیغاتبازاریابی موبایلیکاربرانمشتریبازیسازی
-
59.
نویسنده : عزت پناه، یونس ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در جهان اسلام»بهار 1402، دوره پنجم - شماره 14 (25 صفحه - از 27 تا 51 )
کلیدواژه ها:بازاریابیمدیریت بازاریابیمشتری مداریارتباط با مشتریاصول تبلیغاتیاصول بازرگانیمشتریبازارمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریمدیریتاطلاعاتتبلیغاتCRM
-
60.
نویسنده مسئول : یاری، سیاوش ؛ نویسنده : سلیمانیان، مسلم ؛ زریون، سحر ؛
مجله:مطالعات شبه قاره»بهار و تابستان 1402 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 233 تا 244 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتاسماعیلیانسازمان دعوتآموزههای عقیدتیشبهقارۀ هندهندداعیتشکیلاتامام
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (172 مقاله)
- ب (138 مقاله)
- علمی-ترویجی (36 مقاله)
- الف (34 مقاله)
- ج (13 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (16 مقاله)
- همایش بین المللی (14 مقاله)
- همایش منطقه ایی (1 مقاله)