کلیدواژه ذهنیت برند / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : كوهكن، مليحه ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1398، دوره جدید - شماره 31 (12 صفحه - از 23 تا 34 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریارزش پیشنهادیذهنیت برندادراک قیمتمشتریمشتریانبیمهتاکتیکتکنیک AHPتکنیک
-
2.
نویسنده : رضایی، زهره ؛ منصوری، حسین ؛ بخیت، معصومه ؛ محمدی، مرتضی ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1395 - شماره 4 (12 صفحه - از 56 تا 67 )
کلیدواژه ها:قیمترضایتکیفیت خدماتوفاداریارزش درک شدهذهنیت برندمشتریتاکتیکمشتریانرضایت مشتریرضایت مشتریان