پاییز 1395 - شماره 4
-
نویسنده : صحت، سعید ؛ عبداله شاهی، شادی ؛
(19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریانبرند خدماتجایگاه برندشرکت بیمه ی سیناوفاداری مشتری
-
نویسنده : مسرور، غلامعلی ؛ عباسی لرکی، فرهاد ؛
(12 صفحه - از 20 تا 31 )
کلیدواژه ها:شهر اهوازپذیرش بازاریابی موبایلیبازاریابی موبایلیمشتریمشتریان
-
نویسنده : فولادی، مهران ؛ طاهریان، محمود ؛
(13 صفحه - از 43 تا 55 )
کلیدواژه ها:ویژگیهای روان شناختیموبایل بانکارزش ویژه برندویژگیهای جمعیت شناختیویژگیهای فناوریمشتریمشتریانبانک انصارکاربران
-
نویسنده : رضایی، زهره ؛ منصوری، حسین ؛ بخیت، معصومه ؛ محمدی، مرتضی ؛
(12 صفحه - از 56 تا 67 )
کلیدواژه ها:قیمترضایتکیفیت خدماتوفاداریارزش درک شدهذهنیت برندمشتریتاکتیکمشتریانرضایت مشتریرضایت مشتریان
-
نویسنده : ابراهیمی، حدیث ؛ جوانی، ملیحه ؛
(17 صفحه - از 68 تا 84 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیوفاداریتخصص تجاریشناخت مصرفکنندهرضایت مصرفکنندهمشتریمصرفکنندهسازماناطلاعاتمشتریانپژوهشفرضیه
-
نویسنده : مولا، امیر ؛
(11 صفحه - از 85 تا 95 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندبازاریابی اجتماعیمسئولیت اجتماعی سازمانیارزش ویژهآزمون
-
نویسنده : میردار منصور پناهی، فاطمه ؛ عسکری، فروغ ؛
(16 صفحه - از 96 تا 111 )
کلیدواژه ها:شناساییبرنامه ریزیجذباستعدادیابی فروشآموزش و توسعه استعدادهااستعدادهاکارکنانفازیبازاریابیمدیران
-
نویسنده : سلاطی، مریم ؛ احمدی فرد، مریم ؛ عدن ور، مریم ؛ مومنی، فریبا ؛
(10 صفحه - از 112 تا 121 )
کلیدواژه ها:نوآوریمدل معادلات ساختاریرهبری تحولآفرینعملکرد بازاریابیرهبری تحولآفریندانش بنیان
-
نویسنده : ویسی، مهسا ؛ جوانی، ملیحه ؛
(17 صفحه - از 122 تا 138 )
کلیدواژه ها:بازاریابیعملکرد بازارشرکت های بیمهنیروی فروشمشتریسازمانمشتریانمصرفکنندهپژوهشبانکمدلخدمات