کلیدواژه مدل آکر / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سالمی، آزاده ؛ نویسنده مسئول : جهانشاهی، امید ؛
مجله:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»بهار 1401 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم (28 صفحه - از 5 تا 32 )
کلیدواژه ها:هویت برندمدیریت برندمدل آکرسازمان صداوسیمابرندصدا و سیمارسانههویتسازمانمدیرمدیریتمخاطبانسازمان صدا و سیما
-
2.
نویسنده : رضایی، یوسف ؛ اکبری، احمد ؛ چرابین، مسلم ؛ نویسنده مسئول : معقول، علی ؛
مجله:پژوهشنامه تربیتی»زمستان 1400، شماره 69 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (28 صفحه - از 87 تا 114 )
کلیدواژه ها:رشته علوم تربیتیمدل برنامة درسیدانشگاه فرهنگیان خراسان شمالیمدل تحلیل میانجیمدل اکر
-
3.
نویسنده : صلواتیان، سیاوش ؛ محمدی، محمود ؛ مومنی، سارا ؛ نویسنده مسئول : قنبری، سعید ؛
مجله:رسانه»بهار 1400 - شماره 122 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 127 تا 149 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژۀ برندمدل آکربرند خبرگزاریهابرند رسانهای
-
4.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1398 - شماره 14 (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:ارزش برندارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندمدل آکر
-
5.
نویسنده : میرا، سید ابوالقاسم ؛ کریمی هریسی، ساناز ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 107 تا 126 )
کلیدواژه ها:تبلیغات رسانهایارزش ویژه برندلوازم خانگی کوچکتبلیغات غیررسانهایمدل آکرارزش ویژهتبلیغاترسانهایبرنـدپیشبرد فروش
-
6.
نویسنده : نجف بیگی، رضا ؛ اردشیری چم، آزاده ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1389 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 87 تا 106 )
کلیدواژه ها:صنایع غذایینام تجاریمدل آکرقابلیتهای مزیتی
-
7.
نویسنده : سیدجوادین، سید رضا ؛ شمس، راحیل ؛
مجله:پژوهش نامه علوم انسانی و اجتماعی»تابستان 1386 - شماره 25 (24 صفحه - از 73 تا 96 )
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (2 مقاله)