بهار 1400 - شماره 122 رتبه ب (وزارت علوم)
-
گونه شناسی اطلاعات غلط متنی-ویدئویی در رسانههای اجتماعی
نویسنده مسئول : راودراد، اعظم ؛ نویسنده : خلقتی، مرضیه ؛
(23 صفحه - از 5 تا 27 )
کلیدواژه ها: گونة ناواقعیت اطلاعات غلط نقد رتوریک اخبار جعلی
-
اینستاگرام: شیوۀ جدید دیدن و دیده شدن و پیامدهای آن
نویسنده : کریمی، بهزاد ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : دلاور، علی ؛
(23 صفحه - از 29 تا 51 )
کلیدواژه ها: اینستاگرام تجربة زیسته جوانان بزرگسال پدیدارشناسی تکنیک
-
واکاوی عوامل مرتبط با بازنمایی بدن در شبکههای مجازی در بین کاربران ایرانی اینستاگرام
نویسنده : فروغی، مریم ؛ رسولی، محمد رضا ؛ نویسنده مسئول : مجیدی قهرودی، نسیم ؛
(32 صفحه - از 53 تا 84 )
کلیدواژه ها: بازنمایی بدن واکاوی بدن اجتماعی اینستاگرام شبکة مجازی بدن نمایشی بدن زیباشناختی
-
کارکرد تکنیکهای بصری در روایت انیمیشنهای بدون کلام
نویسنده مسئول : زین العابدینی، پیام ؛ نویسنده : حشمت نژاد، مریم ؛
(26 صفحه - از 85 تا 110 )
کلیدواژه ها: روایت فرم انیمیشن تکنیکهای بصری انیمیشن بدون کلام
-
واکاوی کارکردهای متقابل موسیقی و توسعه اجتماعی با میانجی گری رادیو (از بدو تأسیس رادیو تاکنون)
نویسنده : حمیدی فتح ابادی، محمود رضا ؛ وارسته فر، افسانه ؛ نویسنده مسئول : بقايی سرابی، علی ؛
(16 صفحه - از 111 تا 126 )
کلیدواژه ها: موسیقی توسعة اجتماعی رسانۀ رادیو روش تحلیل تاریخی
-
توسعۀ مدل آکر برای ارزیابی ارزش ویژۀ برند خبرگزاریها و شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژۀ برند آنها
نویسنده : صلواتیان، سیاوش ؛ محمدی، محمود ؛ مومنی، سارا ؛ نویسنده مسئول : قنبری، سعید ؛
(23 صفحه - از 127 تا 149 )
کلیدواژه ها: ارزش ویژۀ برند مدل آکر برند خبرگزاریها برند رسانهای
-
تحلیل کارکردهای زبانی عکس های خبری
نویسنده : مهدی زاده، علیرضا ؛
(22 صفحه - از 151 تا 172 )
کلیدواژه ها: کارکردهای زبان عکاسی خبری عکسهای خبری عکاسی و زبان نظریۀ یاکوبسن