کلیدواژه مدیریت دانش مشتری / (85 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : دیوسالار، علی ؛ بهبود، وحید ؛
مجله:مدیریت فردا»بهار و تابستان 1385 - شماره 13 و 14 ISC (8 صفحه - از 67 تا 74 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشدادهکاویزنجیره تأمیناطلاعاتمشتریمدیریتمدیریت دانش مشتریمدیریت زنجیره تأمیندانشکاوی
-
2.
نویسنده : غلامیان، محمد رضا ؛ خواجه افضلی، مریم ؛ ابراهیمی، بابک ؛
مجله:تدبیر»اسفند 1385 - شماره 178 (5 صفحه - از 54 تا 58 )
کلیدواژه ها:مشتریمدیریت دانشمدیراندانشمدیریت دانش مشتریمدیریت ارتباط با مشتریمشتریانCRMسازمان
-
3.
نویسنده : علی احمدی، علی رضا ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1386 - شماره 18 ISC (2 صفحه - از 2 تا 3 )
کلیدواژه ها:مدیرانمدیریتسرمقالهمدیریت فناوری اطلاعاتآموزش مدیرانتوسعهمدیریت دانش مشتری
-
4.
نویسنده : اخوان، پیمان ؛ حیدری، صفاناز ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1386 - شماره 18 ISC (17 صفحه - از 24 تا 40 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیمدیریت دانشدادهکاویمدیریت ارتباط با مشتریرضایتمندی مشتریمشتریمدیریت دانش مشتریدانشاطلاعاتدانش مشتریمدلمشتریان
-
5.
نویسنده : اقدسی، محمد ؛ رنجبر فرد، مینا ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار و تابستان 1388 - شماره 93 و 94 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 3 تا 24 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانش مشتریمدیرانسطح بلوغشرکتهای بیمهمدل بلوغ مدیریت دانش مشتریسنجش سطح بلوغ
-
6.
نویسنده : برزین پور، فرناز ؛ اخوان، پیمان ؛ زارع مقدم، زینب ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1389 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 115 تا 132 )
کلیدواژه ها:بانکداریارزیابیمدیریت ارتباط با مشتریچارچوبمدیریت دانش مشتری
-
7.
نویسنده : غفاری آشتیانی، پیمان ؛ صفری سنجانی، اکرم ؛
مجله:توسعه مدیریت»آبان 1389 - دوره جدید - شماره 81 (5 صفحه - از 22 تا 26 )
کلیدواژه ها:مشتریمدیریت ارتباط با مشتریاطلاعاتمشتریانمدیریت دانش مشتریسیستم مدیریت ارتباط با مشتریرفتار مشتریارتباطاتسازمان
-
8.
نویسنده : فرهنگی، علی اکبر ؛ میرا، ابوالقاسم ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»زمستان 1390 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 107 تا 138 )
کلیدواژه ها:ارتباطات رو در روبازخور مشتریدانش از مشتریمدیریت دانش مشتریمصرف کنندگان پیشگام
-
9.
نویسنده : حاجی کریمی، عباس علی ؛ منصوریان، تالین ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریدریافت دادههای مشتریپردازش دادههای مشتریتوسعهدانشمشتریمشتریبهبود عملکرد سازمانیدانش مشتریدانش
-
10.
نویسنده : غلامی اواتی، رمضان ؛ ابراهیمیان جلودار، سید یاسر ؛
مجله:توسعه انسانی پلیس»زمستان 1391 - شماره 43 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 65 تا 82 )
کلیدواژه ها:دانشمدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریسبک های مدیریت دانشمشتریمشتریانمشـتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (16 مقاله)
- ب (16 مقاله)
- الف (6 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (3 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)