کلیدواژه کیفیت خدمات / (819 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : رستمی، پریا ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی»مجموعه مقالات هفتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی رتبه ملی (7 صفحه - از 43 تا 49 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسلامتیبهداشت و درمان
-
12.
نویسنده : کرد، حامد ؛ تقوی فرد، محمدتقی ؛ رئیسی وانانی، امان ؛ یعقوبی، نورمحمد ؛ نویسنده مسئول : تقوا، محمدرضا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1402 - شماره 61 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 68 تا 93 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوب 3دولت سیارتحلیل مضمونمدلسازی تفسیری ساختاری
-
13.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»پاییز 1402 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 35 تا 72 )
کلیدواژه ها:ارزش درک شده مشتریتجربه مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاینکیفیت خدمات
-
14.
نویسنده : خلیلی کیسمی، مینا ؛ وظیفه دوست، دکتر حسین ؛ حسین زاده لطفی، دکتر فرهاد ؛ نویسنده مسئول : حمدی، دکتر کریم ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (4 صفحه - از 188 تا 191 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریکیفیت خدماتمسئولیت پذیری اجتماعیاستراتژی بازاریابی اخلاقی
-
15.
نویسنده : روحانیان، عاطفه ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»پاییز 1402، دوره نهم - شماره 3 (14 صفحه - از 144 تا 157 )
کلیدواژه ها:شهر مشهدﺑﻬﺒﻮد ﻋﻤﻠﮑﺮدﺑﯿﻤﻪ اﯾﺮانﮐﯿﻔﯿﺖ اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎتکارکنانخدماتکیفیت خدمات
-
16.
نویسنده : فاضلی، فائضه ؛ نویسنده مسئول : فلاح، محمد ؛
مجله:مطالعات راهبردی مالی و بانکی»پاییز 1402، دوره اول - شماره 3 (9 صفحه - از 186 تا 194 )
کلیدواژه ها:برنامهریزی آرمانیکیفیت خدماتفرآیند تحلیل شبکهایمدل کیفیت خدمات (سروکوآل)مشتریمشتریانبانکرضایت مشتریآرمانی
-
17.
نویسنده مسئول : حاجی آقانژاد، یاسر ؛ نویسنده : مقدم، علیرضا ؛ مراغه، امید ؛ کاکاوند، یونس ؛
مجله:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»تابستان 1402،سال سوم - شماره 9 (12 صفحه - از 70 تا 81 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری به مقصد گردشگریرضایت گردشگرآمیخته گردشگری
-
18.
نویسنده : نظریزاده دهکردی، نرگس ؛ معینی، حسین ؛ نویسنده مسئول : عباسی، رسول ؛
مجله:گردشگری و توسعه»تابستان 1402 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 15 تا 33 )
کلیدواژه ها:گردشگریکیفیت خدماتبومگردیاقامتگاههای بومگردی
-
19.
نویسنده : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ نویسنده مسئول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجله:رهیافتهای نوین مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی»بهار 1402 - شماره 9 رتبه A (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 23 تا 40 )
کلیدواژه ها:جامعه اسلامیکیفیت خدماترستوران
-
20.
نویسنده : حسن زاده، رضا ؛ زارعی، قاسم ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛ نویسنده مسئول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛
مجله:جغرافیا و توسعه»تابستان 1402- شماره 71 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 120 تا 138 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسرعینارزشهای فرهنگیگردشگری سلامت
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (242 مقاله)
- ب (129 مقاله)
- علمی-ترویجی (35 مقاله)
- الف (20 مقاله)
- ج (14 مقاله)
- د (5 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (16 مقاله)
- همایش ملی (14 مقاله)