کلیدواژه کیفیت خدمات / (819 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده : شعبانی، علی ؛ نویسنده مسئول : احمدی فصیح، صدیقه ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1402، سال پنجاه و هفتم ، شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 69 تا 76 )
کلیدواژه ها:ایرانارزیابیآرشیوکیفیت خدماتمراکز آرشیوی
-
42.
نویسنده : سید حسینی، سیدمجید ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ فلاح شمس، میرفیض ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (21 صفحه - از 1308 تا 1328 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتعهدسازمانیبازاریابی داخلیکار احساسیتصویرذهنی کارکنان از برند سازمانسازمانمدلرقابتیپژوهش
-
43.
نویسنده : ضرغامی، علی ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : هادی زاده، علی اصغر ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (19 صفحه - از 2 تا 20 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعیکیفیت خدماتبازاریابی داخلی
-
44.
نویسنده : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ نویسنده مسئول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریرستورانرویکرد دادهبنیادمشتریکدگذاری
-
45.
نویسنده : احمدی، فاطمه ؛ روستا، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : عسکری، احمد ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 6 (12 صفحه - از 49 تا 60 )
کلیدواژه ها:بازاریابیکیفیت خدماتصنعت گردشگریبازاریابی مشتریان
-
46.
نویسنده : مصطفی پور حسین آبادی، مریم ؛ جهانیان، رمضان ؛
مجله:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 29 (26 صفحه - از 9 تا 34 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتنظام آموزش عالیبهبود و توسعه
-
47.
نویسنده : مهدی، ماهنوش ؛ جوادی پور، محمد ؛ عشاقی، امید ؛ نویسنده مسئول : دهقانی، مرضیه ؛
مجله:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»زمستان 1401 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسروکوالخدمات آموزشیکارکنان
-
48.
نویسنده : رزمجویی، فروغ ؛ نویسنده مسئول : انوری، علیرضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (19 صفحه - از 1325 تا 1343 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدیریت هزینهویکور فازیمدل ترکیبی سلسله مراتبی
-
49.
نویسنده : خراسانچی، مهرناز ؛ شهمیرزادی، طیبه ؛
مجله:دانش شناسی»زمستان 1401 - شماره 59 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتفکر پلتفرمیلیبکوالکتابخانه عمومی حسینیه ارشاد تهران
-
50.
نویسنده مسئول : غیبی، بهرام ؛ نویسنده : رخشانی، جاوید ؛ میرسعیدی، سید حمیدرضا ؛
مجله:اقتصاد و مدیریت شهری»زمستان 1401 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 129 تا 144 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتشهر تهراناعتماد اجتماعیتوانمندسازی منابع انسانیجمعیت هلال احمر
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (242 مقاله)
- ب (129 مقاله)
- علمی-ترویجی (35 مقاله)
- الف (20 مقاله)
- ج (14 مقاله)
- د (5 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (16 مقاله)
- همایش ملی (14 مقاله)