کلیدواژه کیفیت خدمات / (819 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سلیمانی، افشین ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (12 صفحه - از 399 تا 410 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریرسیدگی به شکایاتدسترسی به خدماتمدیریت رابطه با مشتریویژگی خدمات
-
2.
نویسنده : زراعتی، حسام ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (12 صفحه - از 907 تا 918 )
کلیدواژه ها:وفاداریارزش درک شدهﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎتﯾﺎدﮔﯿﺮی اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽرﺿﺎﯾﺖ ﮐﺎرﺑﺮ
-
3.
نویسنده : بابایی طهرانی، حامد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (9 صفحه - از 1 تا 9 )
کلیدواژه ها:فرسودگی شغلیکیفیت خدماتهوش رقابتیانعطاف پذیری سازمانی
-
4.
نویسنده : ابراهیمی فیروزآباد، زهرا ؛ شاهواروقی فراهانی، حسن ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (15 صفحه - از 1008 تا 1022 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتعملکرد کسب و کاراستراتژی بازاریابینوآوری باز
-
5.
نویسنده : ثریای، سید مهدی ؛ زرهاشمی، قاسم ؛ اسکندری، محسن ؛ شادمان، محمد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (11 صفحه - از 1913 تا 1923 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشکیفیت خدماتشهرداری مشهدامیدشغلی
-
6.
نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛ نویسنده : صابری، علی ؛ فریدونی، فاطمه ؛ فرمانی، مهدی ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1403 - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 46 تا 72 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدارس فوتبالکیفیت ادراکشده
-
7.
نویسنده : متینی، وحید ؛ کریمی، هادی ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1403 - شماره 1 (12 صفحه - از 137 تا 148 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمشارکت ذهنیمشارکت مشتریانمشارکت فیزیولوژیمشارکت روانی
-
8.
نویسنده : متینی، وحید ؛ کریمی، هادی ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1403 - شماره 1 (11 صفحه - از 158 تا 168 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمشارکت ذهنیمشارکت مشتریانمشارکت فیزیولوژیمشارکت روانی
-
9.
نویسنده : متین، میثم ؛ شهیم پرمهر، ضیاالدین ؛ طالبی، خدیجه ؛ سلیمانی، مهدی ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»زمستان 1402، دوره نهم - شماره 4 (26 صفحه - از 24 تا 49 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتAHPسروکوالکانواداره کل امور مالیاتی البرزمشتریرضایت مشتریخدماتکارکنانمشتریانمؤدیانارزیابی کیفیت خدمات
-
10.
نویسنده مسئول : تورجی زاده، محمد ؛ نویسنده : باقر صاد رنانی، مائده ؛ نظری، حامد ؛
مجله:جامعه شناسی ارتباطات»زمستان 1402، دوره سوم - شماره 14 (20 صفحه - از 75 تا 94 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمساجدفعالیت مذهبیمشارکت نمازگزاراننماز
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (242 مقاله)
- ب (129 مقاله)
- علمی-ترویجی (35 مقاله)
- الف (20 مقاله)
- ج (14 مقاله)
- د (5 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (16 مقاله)
- همایش ملی (14 مقاله)