کلیدواژه کیفیت خدمات / (699 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
نویسنده : حاج کاظم کاشانی، نسیم ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1401 - شماره 11 (16 صفحه - از 23 تا 38 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتعهد عاطفیرضایت مشتریاعتماد مشتری
-
32.
نویسنده : حسینی، سعید ؛ نویسنده مسئول : بازآیی، قاسمعلی ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»مهر 1401 - شماره 23 ISC (14 صفحه - از 54 تا 67 )
کلیدواژه ها:دولت الکترونیککیفیت خدماتسازمان تامین اجتماعیسیستم متمرکز مخاطبان تامین اجتماعیفناوری اطلاعاتخدماتسازمانفناوری اطلاعات و ارتباطات
-
33.
نویسنده : جعفری حقیقت پور، امیرمهدی ؛ تقوی فرد، محمد تقی ؛ خورسندی طاسکوه، علی ؛ نویسنده مسئول : بامداد صوفی، جهانیار ؛
مجله:علوم روانشناختی»پاییز 1401 - شماره 117 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 1717 تا 1728 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسنجش کیفیتمدارس هوشمندخدمات آموزشی
-
34.
نویسنده : تقی پور، اکرم ؛ خندان، محمد ؛ عبدالحمید، مهدی ؛ نویسنده مسئول : اسمعیلی گیوی، محمدرضا ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1401، سال دوازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 279 تا 301 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکتابخانه عمومیمدل کانورضایت کاربرانتحلیل عملکرد تاثیر نامتقارن
-
35.
نویسنده : عزیزی سورشجانی، شهرام ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 86 (18 صفحه - از 860 تا 877 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریانرضایتمندی مشتریانبانک سپهرفتار اخلاقی کارکنان
-
36.
نویسنده : رهبر ماسوله، عادله ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 86 (21 صفحه - از 551 تا 571 )
کلیدواژه ها:آموزشکیفیت خدماتانتقال آموزششهرداری رشت
-
37.
نویسنده مسئول : پورصفر، سمیرا ؛ نویسنده : شورینی، میلاد ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 86 (17 صفحه - از 1017 تا 1033 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتممیزی بازاریابیعملکرد شرکت بیمه
-
38.
نویسنده : محمودی، محسن ؛ نیکروان، محمد ؛ آقایی، نجف ؛ نویسنده مسئول : فروغی پور، حمید ؛
مجله:علوم ورزش»پاییز 1401- شماره 47 رتبه A (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 81 تا 100 )
کلیدواژه ها:حریم خصوصیاعتمادکیفیت خدماتوفاداریمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری
-
39.
نویسنده : معطر، علی ؛ قاسمی، حمید ؛ نویسنده مسئول : اسلامی، صدیقه ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1401 - شماره 11 (27 صفحه - از 160 تا 186 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتService Qualityرسانه اجتماعیcustomer satisfactionرضایتمندی مشتریsocial mediaتمایل حضور مشتریCustomers' Behavioral intention
-
40.
نویسنده مسئول : علی محمدی، حسین ؛ نویسنده : کردلو، حسین ؛ ادبی فیروز جاه، جواد ؛ گرامی، نرگس ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1401 - شماره 11 (28 صفحه - از 71 تا 98 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمشتریانرضایتمندیورزشوفاداریSatisfactionService QualityLoyaltySportscustomers
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (210 مقاله)
- ب (119 مقاله)
- علمی-ترویجی (28 مقاله)
- B (16 مقاله)
- ج (14 مقاله)
- A (14 مقاله)
- الف (12 مقاله)
- بین المللی (10 مقاله)
- C (9 مقاله)
- ملی (9 مقاله)
- A+ (8 مقاله)
- د (5 مقاله)