کلیدواژه کیفیت خدمات / (819 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
51.
نویسنده : حقیقی، فاطمه زهرا ؛ غایبی، مجید ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (15 صفحه - از 401 تا 415 )
کلیدواژه ها:رضایتکیفیت خدماتگردشگری مذهبیرفتار گردشگرکربلا معلی
-
52.
نویسنده : مزنگی، مینا ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (14 صفحه - از 1119 تا 1132 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیتعهد سازمانیکیفیت خدماتکارکنان علوم آزمایشگاهی
-
53.
نویسنده : حاج کاظم کاشانی، نسیم ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1401 - شماره 11 (16 صفحه - از 23 تا 38 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتعهد عاطفیرضایت مشتریاعتماد مشتری
-
54.
نویسنده : حسینی، سعید ؛ نویسنده مسئول : بازآیی، قاسمعلی ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»مهر 1401 - شماره 23 ISC (14 صفحه - از 54 تا 67 )
کلیدواژه ها:دولت الکترونیککیفیت خدماتسازمان تامین اجتماعیسیستم متمرکز مخاطبان تامین اجتماعیفناوری اطلاعاتخدماتسازمانفناوری اطلاعات و ارتباطات
-
55.
نویسنده : تقی پور، اکرم ؛ خندان، محمد ؛ عبدالحمید، مهدی ؛ نویسنده مسئول : اسمعیلی گیوی، محمدرضا ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1401، سال دوازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 279 تا 301 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکتابخانه عمومیمدل کانورضایت کاربرانتحلیل عملکرد تاثیر نامتقارن
-
56.
نویسنده : معطر، علی ؛ قاسمی، حمید ؛ نویسنده مسئول : اسلامی، صدیقه ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1401 - شماره 11 (27 صفحه - از 160 تا 186 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتService Qualityرسانه اجتماعیcustomer satisfactionرضایتمندی مشتریsocial mediaتمایل حضور مشتریCustomers' Behavioral intention
-
57.
نویسنده مسئول : علی محمدی، حسین ؛ نویسنده : کردلو، حسین ؛ ادبی فیروز جاه، جواد ؛ گرامی، نرگس ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1401 - شماره 11 (28 صفحه - از 71 تا 98 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمشتریانرضایتمندیورزشوفاداریSatisfactionService QualityLoyaltySportscustomers
-
58.
نویسنده : رهبر ماسوله، عادله ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 86 (21 صفحه - از 551 تا 571 )
کلیدواژه ها:آموزشکیفیت خدماتانتقال آموزششهرداری رشت
-
59.
نویسنده مسئول : پورصفر، سمیرا ؛ نویسنده : شورینی، میلاد ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 86 (17 صفحه - از 1017 تا 1033 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتممیزی بازاریابیعملکرد شرکت بیمه
-
60.
نویسنده : محمودی، محسن ؛ نیکروان، محمد ؛ آقایی، نجف ؛ نویسنده مسئول : فروغی پور، حمید ؛
مجله:علوم ورزش»پاییز 1401- شماره 47 رتبه A (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 81 تا 100 )
کلیدواژه ها:حریم خصوصیاعتمادکیفیت خدماتوفاداریمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (242 مقاله)
- ب (129 مقاله)
- علمی-ترویجی (35 مقاله)
- الف (20 مقاله)
- ج (14 مقاله)
- د (5 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (16 مقاله)
- همایش ملی (14 مقاله)