کلیدواژه ارزش ادراک شده / (100 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : خسروزاده، شیرین ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 279 تا 317 )
کلیدواژه ها:مالارزش ادراک شدهمرکز خریدگشتزنهامراکز خریدارزشمدلپژوهش
-
12.
نویسنده : صدری زاده، سروش ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (19 صفحه - از 19 تا 37 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برنداطمینان به برندرضایت ادراک شدهفروشگاههای زنجیرهای رفاهمشتریوابستگی عاطفیوفاداریمشتریاناعتمادرابطهمحصولاترضایت مشتری
-
13.
نویسنده : سلطانی نژاد، نیما ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ جندقی، غلامرضا ؛ نویسنده مسئول : سلطانی، مرتضی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 3 تا 26 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش ادراک شدهتصویر برندقصد خریدتصویر فروشگاهریسک ادراک شدهبرند خصوصی
-
14.
نویسنده : كشاورز، مهرداد ؛
مجله:پژوهش در علوم، مهندسی و فناوری»بهار 1401 - شماره 26 (8 صفحه - از 74 تا 81 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیاﺑﻌﺎد زﯾﺒﺎﯾﯽﺷﻨﺎﺧﺘﯽارزش ادراکﺷﺪه
-
15.
نویسنده : همدانی، آرش ؛ طاهرپور، هادي ؛ دانشمند، بهناز ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (10 صفحه - از 2178 تا 2187 )
کلیدواژه ها: رضايتكيفيت غذا ارزش ادراك شده انصاف قيمتي مراجعه مجدد رستوران
-
16.
نویسنده : خادمی، ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : میرزایی، وحید ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 51 رتبه B (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 382 تا 404 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ادراک شدهبازاریابی دهان به دهان
-
17.
نویسنده مسئول : رستگار، عباسعلی ؛ نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ قزوینی، هادی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 535 تا 561 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ادراک شدهفعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعیقصد مشتری
-
18.
نویسنده : نوروزی، محمد ؛ قدرتی زوارم، عباس ؛ حقیقی، امان الله ؛ قریشی، رضا ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»پاییز 1400، دوره چهارم - شماره 48 (جلد سوم) (15 صفحه - از 32 تا 46 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش ویژه برندارزش ادراکشدهفرهنگ مشتریمشتریمشتریانبانکارزش ویژهبرازشپژوهش
-
19.
نویسنده : خسروزاده، شیرین ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 33 تا 56 )
کلیدواژه ها:مالارزش ادراک شدهمرکز خریدگشت زن ها
-
20.
نویسنده مسئول : دهقانی زاده، مرضیه ؛ نویسنده : اکبری پور، زهرا ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 156 تا 175 )
کلیدواژه ها:اثر اجتماعیهویت اجتماعیارزش ادراک شدهنوآوری مصرف کنندهقصد خرید محصولات ارگانیک
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (25 مقاله)
- علمی-پژوهشی (21 مقاله)
- B (5 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- د (2 مقاله)
- C (2 مقاله)
- A (2 مقاله)
- ملی (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)